چلسی با تساوی به کارش در مرحله گروهی لیگ اروپا پایان داد

چلسی با تساوی به کارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پایان داد.

چلسی با تساوی به کارش در مرحله گروهی لیگ اروپا پایان داد

هفته آخر مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با تساوی چلسی از پیش صعود کرده آغاز شد.

در مهم‌ترین بازی، تیم فوتبال چلسی در زمین ویدئوتون به تساوی 2 بر 2 رضایت داد و پس از 5 پیروزی با تساوی به عنوان سرگروه گروه دوازدهم به کارش در این مرحله خاتمه داد.

ویلیان در دقیقه 30 و ژیرو در دقیقه 75 برای چلسی و امپادو (بازیکن حریف) در دقیقه 32 و نگو در دقیقه 56 برای ویدئوتون گل زدند. در دیگر بازی گروه، باته بوریسوف در خانه پائوک به برتری 3 بریک رسید. در این گروه پس از چلسی 16 امتیازی، ویدئوتون 7 امتیازی به دور بعد رسید.

در گروه هفتم، ویارئال 2 بر صفر اسپارتاک مسکو را برد و راپیدوین یک بر صفر از سد گلاسکو رنجرز گذشت. ویارئال و راپیدوین 10 امتیازی به دور بعد رسیدند.

در گروه هشتم، آپولون در خانه 3 بریک به المپیک مارسی باخت و اینتراخت فرانکفورت 2 بریک در خانه لاتزیو به برتری رسید. در جدول اینتراخت 18 امتیازی و لاتزیو 9 امتیازی جواز صعود گرفتند.

در گروه نهم، مالمو یک بر صفر بشیکتاش را برد و خنک در زمین خودش با 4 گل از سد سارسپبروگ گذشت.خنک 11 و مالموی 9 امتیازی به دور یک‌شانزدهم نهایی رسیدند.

در گروه دهم، سویا 3 بر صفر از سد کراسنودار گذشت و اخیسار و استاندار لیژ به تساوی بدون گل رسیدند. در جدول، سویا و کراسنودار با 12 امتیاز به دور بعد رسیدند.

در گروه یازدهم هم رن 2 بر صفر آستانا را برد و باومیت یک بر صفر در زمین دیناموکیف به برتری رسید. در جدول، دینامو با 11 و رن با 9 امتیاز جشن صعود برپا کردند.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها