علت همجنس گرایی زنان چیست؟

علت همجنس گرایی زنان چیست؟

علت همجنس گرایی زنان و مردان مورد توافق نیست. برخی از متخصصان این گرایش جنسی را به عوامل زیستی و برخی به عوامل روانی و اجتماعی ربط می‌دهند.

در مورد علت همجنس گرایی زنان و مردان هنوز توضیحی ارایه نشده است که مورد توافق همه پزشکان و روانشناسان قرار گرفته باشد. برخی از متخصصان این گرایش جنسی را به عوامل زیستی و برخی دیگر آن را به عوامل روانی و اجتماعی، روابط فرزند و والدین و عدم کنترل بر غریزه جنسی می‌دانند. آنچه که مسلم است این رفتار در اکثر جوامع نابهنجار تلقی می‌شود.

همجنس گرایی چیست؟

اگر تمایل فطری، عاطفی و جنسی به جنس مخالف را حالت ایده‌آل و معمول فرض کنیم و بپذیریم که کشش و جاذبه به جنس مخالف درست همانند داشتن دو دست و دو پا و یک بینی نشانه سلامت جنسی و ژنتیکی انسان محسوب می‌شود؛ می‌توانیم همجنس گرایی را یک حالت فطری و ژنتیکی خاص بنامیم.

در طی سالیان دراز روان‌شناسی رایج و استاندارد زمانه، همجنس‌گرایی را در قالب الگوهای آسیب‌شناسانه و به صورت یک بیماری روانی معرفی می‌کرد. مطالعات علمی در مبحث همجنس‌گرایی به مرور زمان نشان داد که مستندات تجربی از دسته‌بندی همجنسگرایی به عنوان یک اختلال پشتیبانی نکرده و محسوب نمودن آن به عنوان یک بیماری پایه‌ علمی ندارد. اما این برداشت ارتباط تنگاتنگی با جامعه و فرهنگ مورد نظر دارد.

هجنس گرایی در زنان

لزبین یا لز یا همجنس‌گرایی زنانه نوعی گرایش جنسی مختص زنان است که عشق، احساسات و تمایلات جنسی زن به دیگر زنان معطوف است. زنان یا دختران با این گرایش را در اصطلاح لزبین می‌نامند.

نتایج پژوهشی تازه می‌گوید اگرچه زنان همجنسگرا از نظر جنسی منحصرا به زنان گرایش دارند، احتمال زیادی وجود دارد که زنانی که همجنسگرا نیستند، به هر دو جنس زن و مرد گرایش داشته باشند.

دکتر جیرولف ریگر، از دانشگاه اسکس در بریتانیا، می‌گوید: "اگرچه اکثر زنان خود را دگرجنسگرا می‌دانند، تحقیق ما نشان می‌دهد که از حیث اینکه چه چیزی برایشان تحریک‌کننده است، آنها یا به همجنس گرایش دارند یا هر دو جنس، و هیچ وقت کاملا دگرجنسگرا نیستند."

دکتر ریگر می‌گوید زنانی که خود را کاملا همجنسگرا می‌دانند به طور چشمگیری بیشتر با دیدن تصاویر زنان تحریک می‌شوند، برای مردان نیز عموما همان جنسی تحریک کننده است که می‌گویند به آن گرایش دارند اما زنانی که خود را دگرجنسگرا می‌دانند با دیدن تصاویر زنان برهنه هم تحریک می‌شوند. از نظر او این لزوما به این معنی نیست که این زنان تمایلات خود را سرکوب می‌کنند بلکه ممکن است نشان دهنده این باشد که هویت و رفتار جنسی زنان پیچیده‌تر از مردان است.

تفاوت همجنس گرایی و همجنس بازی

در این زمینه با دو لغت و دو تعریف کاملا مجزا روبرو هستیم که گاهی به غلط مترادف هم تلقی می‌شوند. همجنس گرایی با داشتن بار معنایی گرایش، به یک گرایش و کشش فطری اشاره دارد که می‌بایست لزوما در نهاد فرد قرار داشته باشد. اما همجنس بازی با همراه داشتن بار معنایی لغت بازی، به یک تفنن جنسی و یک متد ارضا نیازهای عاطفی و جنسی اشاره می‌کند.

علت همجنس گرایی زنان و مردان

نظریات مختلفی برای توضیح همجنس‌گرایی افراد ایجاد شده‌اند، اما تاکنون هیچ اجماع کاملی بر سر علل ایجاد همجنس‌گرایی به وجود نیامده است. تحقیقات کنونی نشان می‌دهند که برهم‌کنش عواملی مانند ژنتیک، هورمون‌های زمان جنینی، و اثرات زیستی و محیطی بر شکل‌گیری گرایش جنسی افراد تاثیر دارند. دانشمندان معتقدند که همجنس‌گرایی اختیاری نیست و بعضی نیز معتقدند که در زمان جنینی و قبل از تولد شخص ایجاد می‌شود. بیشتر مطالعات بر روی همجنس‌گرایی مردان انجام شده است و در مورد علت همجنس گرایی زنان تحقیقات کمتری وجود دارد.

عوامل زیست‌شناسی

مطالعات چندین عامل زیستی را به عنوان عوامل موثر بر همجنس‌گرایی معرفی کرده‌اند و از آنها می‌توان به عوامل ژنتیکی و هورمونی اشاره کرد. تحقیقات نشان داده که ژنتیک در حدی متوسط بر گرایش جنسی افراد موثر است. هر چند تاکنون هیچ ژن جداگانه‌ای به عنوان علت همجنس گرایی زنان و مردان شناسایی نشده است.

هورمون‌های دوره‌ جنینی نیز از دیگر عوامل موثر بر همجنس‌گرایی گزارش شده‌اند. این هورمون‌ها عامل ایجاد تمایز جنسی در جنین در حال رشد هستند. البته غلظت هورمون‌های جنسی پس از تولد نوزاد در اشخاص همجنس‌گرا و دگرجنس‌گرا یکسان است و این تفاوت مربوط به قبل از تولد می‌شود.

از دیگر عوامل زیستی موثر بر همجنس‌گرایی ترتیب تولد برادران است، به این معنا که در مادرانی که پسران فراوانی به دنیا آورده‌اند، احتمال همجنس‌گرا شدن پسر بعدی هر بار بیشتر می‌شود. این ارتباط احتمالا نشان از تاثیر سیستم ایمنی بدن مادر بر مغز جنین پسر دارد که باعث می‌شود ساختارهای جنسی مغز جنین تحت‌تاثیر قرار گرفته و پسر مزبور بیش از جنس مخالف به مردان تمایل جنسی داشته باشد.

عوامل محیطی

در گذشته علت همجنس گرایی زنان و مردان را به عواملی محیطی مانند محیط خانوادگی نامناسب، تربیت نادرست، تجربیات و ضربه‌های روحی، یا سواستفاده‌ جنسی در زمان کودکی می‌دانستند. با این حال مطالعات فراوان طی چندین دهه‌ اخیر نشان داده‌اند که این تصورات هیچ گونه پشتوانه‌ علمی نداشته و برپایه‌ اطلاعات غلط و تبعیض‌آمیز شکل گرفته بودند.

تحقیقات در مورد تجارب کودکی همجنس گرایان نیز نشان داده‌اند که همجنس گرایی در بزرگسالی ممکن است در نتیجه ناهماهنگی جنسیتی در کودکی است به طوریکه وقتی از آنها سوال می‌شد از چه نوع فعالیت‌هایی در کودکی لذت می‌برده‌اند با زنان و مردان همجنس گرا درصد بیشتری از زنان و مردان غیر همجنس گرا اعلام کردند که از بازی‌ها و فعالیت‌های مربوط به جنس خود لذت نبرده و بیشتر فعالیت‌های مربوط به جنس مخالف را انجام می‌دادند. در واقع لذت بردن از فعالیت‌های مختص جنس مخالف بهترین پیش بینی کننده همجنس گرایی در بزرگسالی است. در واقع مردان همجنس گرا، پسرانی دختر صفت و زنان همجنس گرا دخترانی پسر صفت در کودکی بوده‌اند .

یادگیری و عادت

یادگیری و عادت نیز می‌تواند علت همجنس گرایی زنان و مردان باشد. همجنس خواهی، همجنس گرایی و یا همجنس بازی تشابه بسیار زیادی با اعتیاد دارد. اعتیاد وابستگی روانی و جسمانی به مواد مخدر اوجود می آورد. شخص پس از اولین تجربه لذت بخش مصرف مواد مخدر، وابستگی روانی و جسمانی به مواد پیدا می‌کند. در همجنس گرایی نیز پس از تجربه هم جنس بازی تغییر و تحولات جسمانی (عادت جسمانی) و روانی در فرد بوجود می‌آید و به تدریج شخص را وابسته به این عمل می کند .

پیامد همجنس گرایی و همجنس بازی

پیامدهای همجنس بازی و یا همجنس گرایی بسیاراند. بوجود آمدن بیماری های جسمانی یکی از این پیامدها می‌باشد. پیامد بعدی عدم تمایل فرد به تشکیل خانواده و یا ازدواج می باشد. سومین پیامد اینگونه رابطه‌های خارج از عرف این است که باعث می‌شود که اینگونه افراد هر روز افسرده‌تر می‌گردند. به عبارتی حتی در کشورهایی که ازدواج همجنسگرایان را مشروع دانسته‌اند باز هم مردم این کشورها نگرش چندان مثبتی نسبت به همجنسگرایان ندارند. یعنی به نوعی افراد همجنس خواه خود را نسبت به بقیه افراد جامعه غریبه دانسته و در نتیجه هر روز نسبت به قبل افسرده‌تر می‌گردند

درمان

در صورتی که فرد تمایل به درمان همجنس خواهی، همجنس گرایی و یا همجنس بازی داشته باشد به راحتی می‌توان بوسیله هیپنوتیزم درمانی و مشاوره روانشناسی و روان درمانی تمایلات همجنس خواهانه را از بین برد و تمایل به جنس مخالف را در فرد به وجود آورد.

منبع: ستاره

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 83
  • اسلامی
    3

    همجنسگرائی فقط یک انحراف اخلاقی روانی است .که با تربیت صحیح . و روان درمانی قابل درمان است.

    نظرات شما -
    • غریبه
      1

      الان این تو کل جهان ثابت شده یه چیز درونیه شاید تربیت و محیط و خانواده اثر داشته باشه ولی نه اونقدر که احساس درون فرد بهش جهت میده دقیقن مثل یه دگر جنس گرا که با دیدن یه غیر همنوع تحریک میشه یا از اون خوشش میاد

    • شیدا
      6

      طرف میگه ده ساله تحت درمانم خوبه نشده بعد تومیگی قابل درمانه!!؟ همجسگرایی یا گرایش به جنس مخالف هردو مقدسن چون عشق توش دخیله نه چرت و پرت اره همجنسگراها شاید بعد مدت طولانی بچه نداشته باشن ولی عشقی که بینشونه با دیدن هم قلبشون تند تند میززنه هرروز صبح انگیزه ی پاشدن همن یه دنیا ارزش داره خواهشاً از طرف خدا نیروی هدایت کننده شعر به مردم تحویل ندین همو دوس داشته باشین به حقوق دیگران احترام بزارین ما نخواستیم مارو درک کنید یکم بافرهنگ باشیم اینقدر انگشت اتهام بلند نکنین به سمت دیگران برین خودتونو درمان کنید این مریضی نیست که قابل درمان باشه!!!»

    • پری
      4

      با حرف شیدا موافقم کاملا

  • شهری
    4

    چرا اینگونه مسائل را مرتب در سایتتان دارید؟ نمیدانید بدینگونه به این مسائل در ایران دامن زده میشود؟

    نظرات شما -
    • هانی
      2

      تو گند زدی با نظر دادنت

  • شهری
    1

    چرا اینگونه مسائل را مرتب در سایتتان دارید؟ نمیدانید بدینگونه به این مسائل در ایران دامن زده میشود؟

    نظرات شما -
    • m
      1

      باید این چیزا منتشر بشه تا مردم بیدار بشن بفهمن تو دنیای اطرافشون چه خبره و انقد چرتو پرت تحویل ندن و فرق بین خیلی از کلماتو بفهمن، همجنسگرا ستیز نباشن بلکه بتونن بیماری هموفوبیاشونو درمان کنن..شماهم نگران دامن زدن تو جامعه جهان سوم ما نباش.

  • رمضانی
    4

    هم جنسگرایی با فطرت پاک انسان سازگار نیست.حتی حیوانم به چنین چیزی راغب نست.

    نظرات شما -
    • Gh
      0

      کسی که هم جنس گراست دست خودش نیست ، من همجنس گرام ولی پارتنری ندارم اما اصلا دست خودم نبوده و من حتی خودمم عذاب میکشم و افسردگیم هم درمان نمیشه نزدیک ده ساله تحت درمانم . چرا چیزی که نمیدونید رو فقط افترا میزنید ؟ چرا بلدید قضاوت کنید ؟ ???

    • f. m
      1

      شما اول برو یه تحقیق بکن بعد نظر بده همجنسگرایی تو حیوونا هم وجود داره من جمله گاو پنگوئن میمون و...

    • هانیه
      1

      تو که حسش رو نداری، پس نظر هم نده فقط کسی درک میکنه و میفهمه که درگیرش باشه ، و مطمئن باشید هیچکس دوس نداره عمدا همجنسگرا باشه، یه حس عجیبیه که فقط خودمون میفهمیم،

    • elimin
      0

      میشه از خودتون دکلمه نگین. کسی هم شمارو مجبور نکرده بیاید این مطالبو بخونید ک دیگرانو هدایت کنید

    • پری
      0

      آدمارو با حیوونا مقایسه میکنی؟ اینایی که میگید همجنسگرایی در حیوانات دیده نشده حیوانات که عاشق نمیشن اصلا از کجا اینقد مطمئینی ؟ اصلا تو تاحالا عاشق شدی؟ وقتی تجربه نداشتید قضاوتو بزارید کنار

  • محسن
    0

    هم جنس گرائی یک حالت طبیعی در بعضی افراد است که نشانه هیچ چیز غیر طبیعی نیست . الله اعلم بالصواب .

    نظرات شما -
    • یار امام غایبم
      4

      همجنس گرایان یا همان همجنس بازی یک چیز فطری نیست طبیعت انسان باجنس مخالف خود به لذت میرسد اما غرب این چیز هارو به ما خورونده از طریق ماهواره. دوست عزیز

    • محدثه
      0

      چرا زر میزنی ما که تو خونمون ماهواره نداشتیم پس من چرا لزبینم؟

  • نادر کاوسی
    2

    واقعا قضاوت سخته

  • سحر
    0

    وقتی چیزی راجب همجنس گرایی و اینا نمیدونید پس چرت و پرت نفرمایید خیلیم خوبه

    نظرات شما -
    • Atosa
      0

      موافقم

    • هانی
      2

      مرررسی سحر عزیزم ، من فقط مشکلم اینه که دسترسی به دوستهامو ندارم، خیلی دوسدارم با گروه لز ها آشنا شم

    • mini
      0

      لایک داری گلم

  • ....
    0

    چرا میگین یه بیماری روانی خلقتمون اینجوری بود هیچ کس بی عیب نیست

    نظرات شما -
    • هانیه
      1

      تنها چیزی که از بچگی یادمه ، علاقه به بازیهای پسرونه بود. تو دوران راهنمایی فهمیدم کهدوستم رو دیوانه وار دوس دارم و تو دبیرستان این حس به اوج رسید، از کالبد دخترونه ام راضیم و حس همجنسگرایمو دوست دارم و خدارو بابتش شکر میکنم و اصلا هم افسرده نیستم. فقط دسترسی بهشون ندارم، چون جرات مطرح کردنش رو ندارم

    • محدثه
      0

      ن مشکل نیست خیلی راحت میشه هم حس خود تو پیدا کنی

  • Shahrzad
    2

    چرا هموفوبیک رفتار می‌کنید؟ هم جنس گرایی به چیز طبیعیه اصلا هم بیماری نیست، من همجنسگرا نیستم ولی از حقوق اونا حمایت میکنم.

    نظرات شما -
    • هانییه
      0

      وااااای ممنون از شما از آدمهای هموفب بیزارم ، انها که اعتقاد دارن همجنسگرایان را باید به غل و زنجیر کشید.

    • ساناز
      0

      اگه نیستی پس چرا دفاع میبکنی؟

  • Sogol esfahan
    0

    من هفته پیش با دوستم رابطه برقرارکردم همجنس گرا نیستم اما یهویی شد دوستم شروع کننده بود و... الان روحیم داغونه نمیدونم چیکارکنم

    نظرات شما -
    • M
      0

      سعی کن فراموشش کنی و بهش فک نکن... ازون شخصم اگ خودت تمایلی بهش نداری دوری کن که بیشتر درگیر نشی!

    • Mah207292
      0

      پیش میاد انسان خیلی چیزا دست خودش نیست

  • behruz
    1

    دهه هشتادیا از دست رفتن متاسفانه اکثرشون همینطورن حالا هی امواج پارازیت بندازید رو ملت هی خوراک شیمیایی بدید به لحاظ زیست شناسی تمامش مشکل دی ان ای هست نسل به نسل هم داره بیشتر میشه هرچند نسلهای گذشته چیزی حالیشون نبود و تکنولوژی وجود نداشت واضح نبود الان دیگه کاملا مشهود شده

    نظرات شما -
    • مریم حاتنمی
      0

      چرا اینطور فکر میکنی خودت مگه مال کدوم دهه ای؟

    • Hana
      0

      شما اصلن نمیتونی درک کنی پس نظر نده میدونی چقدر بده خوانوادت نتونن درکت کنن وقتی بفهمن به هم جنس خودت حس داری باهات غیر عادی رفتار کنن خیلی بده تویه جامعه‌مون این چیزا جا نیافتاده

  • sogand
    0

    من دوم دبیرستان بودم و هیچ چیزی نه در مورد سکس میدونستم نه در مورد همجنسگرایی . ولی عاشق یکی از همکلاسیای دخترم بودم و هستم و هنوزم وقتی میبینمش یا بهم دست میده حسم خیلی خاص تر از بقیس نسبت بهش بعدن ک این همجنسگرایی رو فهمیدیم شک کردم ک شاید منم باشم..نمیدونم به نظرم عشق جنسیت نمیشناسه ...

    نظرات شما -
    • زهرا
      0

      ارع عشق جنسیت نمیشناسه بنظرمنم

  • Behyad ....
    0

    من از کلاس ششم جریان لز بودمو فهمیدم وار کلاس شششمم شروع کردم والان ک ۱۷سالمه به این جور چیزا عادت کردم و حتی دوس دخترمم یه لزه ، پس اون مشکلی نداره واسه رفتن به تخت با من

    نظرات شما -
    • دریاناز
      0

      جدی؟

    • نیلوفر نبی زاده
      1

      شمارتو میخوام شاید تونسی بم کمک کنی

  • م
    0

    همجنس گرایی از نظرمن نمیتونه بد باشه نمیدونم چرا !من همجنس گرا نیستم ولی از دیدن شان لذت میبرم

    نظرات شما -
    • محدثه
      0

    • جواد
      0

      دوست داری مادر و خواهر یا همسرت ایتطور باشن

  • Ngin
    0

    ممنون از مطالب مفیدتون ولی همجنسگرا بودن بیماری نیست.و این دسته افرادم جزئی از بقیه ادما محسوب میشن.شاید محیط و خانواده تاثیر کمی گذاشته باشه ولی یه چیز ذاتیه و من خودم در جایگاه یه همجنس گرا دلیلی برای به اصطلاح درمانش نمیبینم! میتونستید در ادامه تغییر نگاه مردم و به این دسته از آدما تغییر بدید و انقدر به ما عنگ بیماری و کثیفی نزنید ممنون.

    نظرات شما -
    • سپهر
      0

      در اینکه تمایل وجود داره که شکی نیست اما مگه هرچی که آدم خوشش میاد رو باید انجام بده؟نه باید سعی کنه فاصله بگیره تا کم کم کمرنگ شه.آخر این روابط چی میشه؟؟دوستان برید تحقیق کنید راجب همجنسگرا هایی که چندین سال از رابطشون گذشته نه در داخل کشور برید درمورد همجنسگرا های خارج از کشور تحقیق کنید میینید بعد سالیانی واقعا یه زندگی پوچ دارن !!یه زندگی بی هدف و بی معنی!!چون با طبیعت انسان مقابله کردن!بدون خانواده مجبورن سر کنن بدون فرزند و همسر!!برید بخونید راجب اعترافای چند سال بعدشون بعد بگید چرا نباید آزاد بشه

  • Soodeh
    2

    کی گفته همجنسگرایی یه حس ذاتیه. از اینکه دوهمجنس از هم به اوج لذت میرسن چیز عجیبی نیست. شما میتونید باخیال کردن هر چیز تحریک آمیزی کاملا ارضا بشید چه برسه به قصد و نیت جنسی جسم انسان رو لمس کنید یا با همین باور نگاش کنید. این مزخرفات چیه. طرف تا خرخره تو لجن فرو رفته خودش اعتراف میکنه که دچار افسردگی شدیده و ده ساله داره درمان میکنه اما تمام قد عمل به این قبیحی رو حمایت میکنه. خوب یکی از دلایل حرام و قبیه بودن این عمل همین مشکلات روحی هستش. تو احادیث به وضوح از عوارض همجنسگرایی بین جنس زن و مرد رو سردر گمی اون انسان و احساس بیهودگی عنوان کردن. همجنسگرایی چه در زنان و چه در مردان یک اختلال جنسیتیه.برین خودتونو درمان کنید از یه طرف نشستید پای فیلم های پورن ماهواره از طرف دیگه هم نشخارهای قلمبه یک سری" بی بی سی" نشین و" من و تو "رو باخودتون تکرار میکنید به زورم میخواین به خورد ملت بدید. اونقدر که میخواین خودتون رو درست جلوه بدید میاین میگین همجنسگرایی بین حیوانات هم هست. مگه تو حیوونی که خودت رو با حیوون یکی میکنی.خدا هیچ جا انسان رو با حیوون مقایسه نکرده. حداقل من تا به حال برخورد نکردم خدا اینقدر انسان رو پست کنه. همین غلطا رو کردین که جامعه پر شده از دختر و پسرای مجرد ترشیده. که وقتی ازشون میپرسی چرا ازدواج نمیکنی میگه جامعه کثیف شده نمیشه به کسی اعتماد کرد. جامعه پر شده از امثال تو که حاضره خودشو با گاو و پنگوئن یکی بدونه ولی انسان نباشه. برین یه کم خدا رو بشناسید اگه چرت و پرتهای شبکه های ماهواره ای رو باور میکنید لااقل یه سرچی بکنید. یه تحقیقی. به خدا خدا فقط واسه وقتای مصیبت و گرفتاری نیست. فقط واسه بعد از گناه و معصیت نیست که احساس گناه و شرم از خدا نابود ت میکنه. اگه تریپ روشنفکری و رداشتید خدا و دین و قرآن رو یا ریا میدونید یا برای اینکه مجاز باشین هر کار غلطی رو انجام بدید عقب موندگی میدونید لااقل مثل این محققین لاکچری بع عنوان یک چیز ناشناخته برین قرآن رو کشف کنید اصلا تریپ مخالف بردارید که برید مثلا یه عیب و ایرادی توش پیدا کنید اما بخونید. سرچ کنید. اصلا بخونید و بیراه بگید اما بعد خودتون می‌بینید چقدر بعضی کارها انجامش براتون قبیح و برابر با مرگ میشه. چون ذات و قریضه ی انسان پاکه.

  • فاطمه الهی تبارکارشناس ارشد روانشناسی تربیتی ،پژوهشگر
    1

    قوم لوط در قرآن زنان همجنسگرا ومردان همجنسگرا داشت به عذاب الهی دچار شدند.حالا بگو مشکلی نیست اگر بعضیها مینویسند خوش می گذره باور کنید قوم لوط هم همینحرفها را به پیامبرشون حضرت لوط میگفتند. تا آنجا که وقتی د و فرشته برای عذاب در چهر ه انسان آمدند قوم لوط از حضرت لوط میخواستند که فرشته هارا بده به اونها ،من آیات مربوط به قوم لوط را بارها در قرآن تکرار شده دیدم . خدا آفریدگار ماست و می دونه چی برامون خوبه چی بده اگر می گه بده وتو می گی خوبه یعنی شیطان (بنا برا آیات قرآن) این گناه را در نظرت زیبا کرده. حالا اگر راست میگویی نظر مرا در سایتت درج کن.

    نظرات شما -
    • هانی
      0

      قضیه قوم لوط فرق میکنه ، اونها مردهاشون با غلام بچه هایدپسر ارتباط میگرفتند و به زور این عمل رو انجام میدادند، و خداوند برایشان سوره نازل کرد و عذاب فرستاد. وقتی یکطرفه و بزور باشه ، خب معلومه که جنایته اما وقتی دو نفر حس همدیگه رو میفهمند قضبه فرق داره

    • diana
      0

      با هانی موافقم

  • م
    0

    من خودم مردم ولی همجس گرا نیستم ولی از هجنس گرای زنان حمایت میکنم نمی دونم چرا ولی از دیدنش خیلی لزت میبرم دست خودمم نیست

    نظرات شما -
    • شقایق
      1

      ممنون از حمایت من خودم هم جنس گرا هستم من عاشق دختر همسایمونه و هم کلاسه اونم عاشق منه ولی چون به مامانم گفته مامان خیلی بد برخورد کرده برای همین الکی میگه منو دوست نداره و نمی زاره بهش ابراز علاقه کنم ولی تو کلاس غایب که میشم خیلی ناراحت میشه هر لحظه بغلم میکنه می بوسه موقع درس از زیر دستم میگیره همه ی بچه ها رفتن تو مدرسه آبرومند بردن حتی مشاوران دعوامون کرد و حتی نمی زار کنار هم بشینیم خیلی حس درد دارم درسته احمقانه یه دختر ۱۳ ساله به یه دختر ۱۳ عاشق شده باشه و حتی مامانم تعجب میکنه به کارا خونه ی ما روبه روی همه از پنجره همو میبینیم حتی من به مامانم نگفتم عاشقانه دوسش دارم ولی مامانم با این که فکر می کنه خواهرانه دوسش دارم ولی نمی زاره باهاش حرف بزنم هنوز بفهم چی کار میک تورو خدا کمکم کنید و اگه قراره بیشعور نظر بدین گم شین نظر ندی خیلی از تو غذا می خوام ولی سری پیش یه نفر به حرفم خواست نظر بده هر فوشی از دهنش اومد به من کفت

  • ساسان
    0

    همجنسگرایی ی تصمیم هس بین دو شخص،و ب هیچکس هم ربطی نداره.کاش ملت ما یکمی فهمیده تر بود تا ب این نتیجه میرسید...لزبین ها و گی ها قبل از هر چیزی انسان هستن...بنظرم مزخرف ک زندگی عادی مث منو نداشته باشن...

  • Ostad
    1

    هر کی رو توی قبر خودش میزارن.پس نه دخالت کنید و نه قضاوت

  • عسل
    0

    چرا نمیخواید قبول کنید همجنسگرا بودن بیماری نیست ؟؟ من 19 سالمه و یه لزبینم بخدا اگه بدونید هر روز با چه عذابی دارم تو این جامعه لعنتی با این سطح تفکرات احمقانه ملت زندگی میکنم اینجوری واس منو امثال من نطق نمیکردید . مگه من انتخاب کردم همجنسگرا باشم؟؟؟خیلی سخته حتی نتونی این قضیه به این مهمی رو به خانوادت یه جوری برسونی چون میدونی واکنششون چیه خیلی سخته چون خدا منو جوری خلق کرده که به دخترا علاقه داشته باشم قبول کنم من بیمارم چون نیستم حالا بردارین صدتا روانشناس و روانپزشک بیارین تا منه لزبین رو درمان کنه خخخ بخدا خیلی حرفاتون مسخرس .خیلی سخته تو ایران زندگی کردن بخدا سخته ... اینارو نگفتم که کسایی که میگن همجنسگرا بودن بیماریه دلشون واسمون بسوزه خواستم بگم شما مثل من محکوم به همجنسگرا بودن نیستید پس تو انتخاب کلماتتون یکم دقت کنید که اگه نتونستید کمکمون کنید اینجوری نمک رو زخممون نپاشید .

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      باید به یک متخصص غدد مراجعه کنید چون وقتی هورمونهای مردانه در یک زن زیاد می شه اون فرد تمایل بیشتری به همجنس خود پیدا می کنه و این کاملا قابل درمان هست مگر اینکه این انحراف اخلاقی رو فرد بپذیرد و قبول داشته باشد و (( آلوده شده باشد)) که آنوقت خود این شخص به هیچ وجه مایل به درمان نیست... در این عصر اطلاعات با کمی تحقیق و مشاوره براحتی می توانید راه نجات از این تمایل رو پیدا کنید.

  • سپهر
    0

    مشکل اینه که همه فک میکنن چون تحریک میشن با همجنس یا این تمایله هست پس کار طبیعی هس!!!انسان از بسیاری از کارهای نادرست لذت میبره اما باید انجام بده؟؟!!!ضمنا قابل توجه کسایی که میگن یه چیز ژنتیکی هست حتما باید عرض کنم شما اگه برید در طول این سال ها تحقیق کنید میبینید که هرچی جلو تر رفته به دلیل آزاد گذاشتن و فراهم کردن این فرصت و تبلیغ و ... این رفتار ها افزایش یافته!!من نمیگم لذت نمیده بله میده اما لذتی که بعدن تباهی داره فقط!!برید خارج از کشور سرنوشت هم جنسگرا هارو بخونید؛بعد چند سال میبینن هیچ خانواده و همسر و فرزندی نیس میبینن به پوچی رسیدن!!یه تمایلی هس که هرچی بیشتر دامن بزنی(عامل افزایشش همین دامن زدن وازاد بودنه)بدتر میشه

  • مریم
    0

    شماها که دفاع کردید از امار افسرده ها و از جامعه فراریا خبر دارید چیزی که خداوند حرام کرده رو چقدر راحت حلال نشون میدید هیچ کس مثل خداوند صلاح و خلقت ادم ها رو نمی دونه بر فرض که کسی به طور ذاتی تمایل انحرافی داره بهتره بره برای درمان تا مثل بقیه زندگی طبیعی داشته باشه ادم بخواد توجیه کنه پس کسی که لال یا کور یا فلج یا عصبی بدنیا میاد باید همین جور ادامه بده چون خلقتش از اول اینجور بوده

  • یک دوست
    0

    معمولا همجنس بازها بشدت از همجنس بازی طرفداری و حمایت می کنند و الان نظرات اینطور آدمها رو در اینجا می بینیم... تعدادشون زیاد نیست اما زیاد نظر می گذارند و در این زمینه فعالیت دارند چون تمام معنی زندگی براشون فقط در همجنس بازی خلاصه می شه. باید بگم در گذشته ای نه چندان دور این کار در مجامع پزشکی و کتابهای مربوطه یک بیماری معرفی می شد اما متاسفانه با نفوذ صهیونیست ها در مجامع بین المللی این عنوان مریضی از فهرست بیماری ها حذف شد... همجنس بازی در تمام ادیان الهی بزرگترین گناه ممکن بعد از قتل محسوب می شه و کسی نمی تواند منکر این قضیه بشود.

    نظرات شما -
    • نازنین زهرا
      0

      خب همین قران گفته کفار رو به صلیب بکشید و دست وپاشون رو منقطع بزنید! آیا شما حاضرید این کار رو بکنید؟ اگر بله پس چرا اینقدر روابط حسنه با چینیها داریم شاید نظرم رو نذارید چون یک مقدار سیاسی شد ولی.. چشمهارو باید شست جور دیگر باید دید!

  • شین
    0

    وقتی نظرات رو خوندم نمیدونم چطوری احساساتمو نشون بدم من لزبین نیستم ولی یجورایی حسشونو درک میکنم اینکه نمیتونن راجبه احساسات و علاقشون حرف بزنن یا به مسخره و فوش گرفته میشن، اصلا امکان داشت منم اگه این خانواده رو نداشتم اینجوری بشم ولی فقط یه چیزی رو میدونم و یقین دارم راسته و اونم اینه که من یه انسانم و آفریده ی خداوندم پس به چیزی که میگه بدون قید و شرط گوش میکنم حتی اگه ازش خوشم نیاد پس شمایی که لزبینید الان خوشحالید؟ یکم راجب خدا که فکر میکنید چه حسی پیدا میکنید؟ اصلا به خدا فکر میکنید؟ عذاب وجدان نمیگیرید؟ واستون مهمه اگه اون دنیا و عذاب هاش وجود داشته باشه باید چیکار کنید؟ فقط اگه یک درصدم احتمال داشته باشه که جهنم و عذاباش وجود داشته باشه، بازم یک درصده و باید جدی بگیرینش نمیخوام الان خودمو مثلا با ایمان صدا بزنم چون خودمم خیلی آدم کثیفیم اینقد کثیفم که وقتی بهش فکر میکنم میخوام بمیرم وقتی ته دلم میگم خدایا دوستت دارم و بعدش گناهامو بیاد میارم تنم میلرزه جوری که میگم من واقعا حق دارم با این گناهام خدارو دوست داشته باشم؟ حتی الانم اشکام وقتی به گناهام به فکر میکنم در اومده جوری که نمیتونم درست ببینم و تایپ کنم خواهشا یکم به اون دنیاتون فکر کنید من با اینکه خیلی خودخواهم و بقیه رو اذیت میکنم ولی ته دلم چون انسانم بقیه آدمارو دوست دارم و واقعا دلم نمیخواد زجر کشیدنشونو ببینم پس نه بخاطر من بلکه بخاطر خودتون دست از عذاب دادن قلبتون بر دارید.

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      دوست دارم از شما در دعاهام یاد کنم .. نعمت پشیمونی از گناه خیلی بزرگه.. خدایا این مردم و نوجوونا رو از اینکه در مرداب همجنسبازی فرو بزن نجات بده

    • آرزو
      0

      میشه خواهشششش کنم کمکم کنین ؟ من اصلا یه دختر خنثی بودم کسی که نه پسرا رو دوست داشت نه دخترا یعنی همش سرش تو کتاب بود و به این چیزا فکر نمیکرد ولی یه ساله با یه دختر که همکلاسی زبانم بود اشنا شدم و هر روز بیشتر از ۱۰ ساعت با هم حرف میزنیم و تا ۵ صبح بیداریم ، هر روز رابطم بیشتر و بیشتر میشه تا که هر دومون عکس از خودمون گرفتیم و برا هم فرستادیم و الان میل رابطمون بیشتر شدههه ، درسام رو که میخونم همش به فکر اونم هیچی از درس نمیفهمم ، همش فکر میکنم پیشم نشسته و دلم میخواد باهاش رابطه رو تجربه کنم . همیشه یه حس گناه دارم این که من خیلی به خدا نزدیک بود و الان دور شدم ، از پسرا هم متنفرم و حتی فکر اینکه شوهر کنه حالمو بد میکنه به خاطر همین همش به هم میگیم ما برا همیم و باید با هم ازدواج کنیم و بهش میگم شوهرم ، ولیییی خب نمیشه اینجا جرم داره ، گناه هست . چیکار کنم درست شه ؟ کامنتایی که میخونم همش هست کمتر با هم حرف بزنین ولی نمیتونم خب ، کسی که عاشق یه نفره بی قرارشه و میحواد زود تر بره پیشش ، چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟

  • سارا
    0

    من ۱۳ سالمه دوست ندارم همجنسگرا باشم اما وقتی دوستمو که روش حس دارمو میبینم نمیتونم خودمو تحمل کنم اما دوستم تمایلی به همجنسگرایی نداره من نمیتونم خودمو تحمل کنم وقتی روش هشری میشم واسم خیلی سخته که کنارمه ولی نمیتونم...... من فقط رو اون کراش دارمو دیگه وقتی دخترایه دیگرو میبینم هیچ حسی بهشون ندارم من دسته خودم نیست که همجنسگرام میخام نباشم ولی نمیدوم خوشبختانه یا متاسفانه همجنسگرام

  • M
    0

    من 17 سالمه و واقعا نمی دونم دنیای اطرافم چجوریه چون خیلی چیزا رو نمی دونم اما حدود پنج ماه قبل بود که در حالی که با دوستام توی مدرسه قدم می زدم با دیدن یک دختر عاشقش شدم در واقع عاشقش شده بودم عاشق یک دختر مثل خودم عجیب بود چون شبا توی خوابم می اومد و همیشه هرجا به فکرش بودم تا این که به دوستام گفتم که من از این دختر خوشم اومده همه بهم خندیدن و باور نمی کردن من عاشق یک دختر مثل خودم بشم تصمیم گرفتم به دختره بگم تا شاید با هم دوست شیم نه برای رابطه بلکه برای دوتا دوست صمیمی و بی دردسر با اون حرف زدم اما دوستاش نذاشتن بهش نزدیک شم و تا می تونست با من بد رفتاری می کردن دلیلش چی بود نمی دونستم اما اون دختر با این که می دونست دوستش دارم اما اقدامی نکرد و الان هیچ کس حتی یک پسر هم نمی تونه جاش رو بگیره من عاشق راه رفتنش بودم الان 18 سالمه و هنوز هم اونو دوست دا م و همه عکس هاشو از هر کجا که می تونستم گیر آوردم و هنوز به فکرشم حالا نمی دونم چه مه

    نظرات شما -
    • م.م.
      0

      سلام بر شما دوست گرامی ام. من شمارا درک میکنم چون برای خودم هم چنین اتفاقی افتاد دقیقا در سن شما. من کمی روانکاوی خوانده ام و برای همین پاسخ شمارا میدهم؛ عاشق شدن و شیفته شدن شما نسبت به دوستتان اصلا نشانه لز بودنتان نیست! چنانچه در خود من هم نبود ...... شیفته شدن شما یه اتفاق روانی است. به نام پروژکشن. روان شما بخشی از شخصیت شما که سالها ندیدیدش.... و یا به طور ناخوداگاه انکارش کردید و در ناخوداگاهتان هست رو از طریق شیفته شدنتان بر کسی به شما نشان میدهد...... مثلا من شیفته کسی شدم که خیلی بازی گوش بود! بعد روانکاوی خودم فهمیدم چون به شدت خودم بازی گوش بودم و توی بچگی تا اون موقع به شدت بازی گوشی بودنم رو نادیده گرفته بودم انقد ک باورم نمیشد بازی گوش باشم ... حالا با شیفتگی روانم داشت بخش حذف شده وجودم رو بهم نشون میداد ... جالبه الان که بازی گوشیو برگردوندم به شخصیتم از شیفتگیم نسبت ب اون دوستم کم شده و شیفتگی خودشو تبدیل به صمیمیت کرده... پس سمت روانکاوی برو... روانکاوی نه روانشناسی!

    • Zahra
      0

      منم همینجوریم ولی میترسم بهش بگم

    • fatemeh
      0

      خانم م.م. عزیز احسنت عجب حرفی زدید من راستیتش هرکسی که عاشقش شدم رو فکر میکنم میفهمم یه ویژگی داشته که من خیلی دوست داشتم اونو داشته باشم ولی نداشتم مثلا دختری بود با هیکل لاغر و شکم صاف ، من که یه ادم چاقم بودم عاشقش شده بودم ولی وقتی خودم تصمیم گرفتم لاغر کنم و الان که خودم شکمم اب شده و هیکل مناسبی دارم دیگه حسی به اون دختر ندارم

  • nazak
    0

    سلام نازک هستم شیراز ..هر کی لز هست لطفا ایمیل بدا بهم مننون میخام از تجربه هام بهتون بگم nazaknazaki1@gmail.com

  • Saharrr
    0

    ادم ترجیح میده ادامه زندگیشو با کسی بره که دوسش داره بهش اعتماد داره و به اون حس ارامش میده و میتونه حمایتش کنه البته که این حس میان هر دوطرفه ماداریم درمورد ادم صحبت میکنم ن زن یا مرد پس این چیزی نیست که بخواد مشکل باشه متاسفاته مشکل تو اونهاییه که دنبال عیب گرفتن از بقیه برای بزرگ کردن خودشونن یا بدون اینک علمی داشته باشن یا کسی رو بشناسن شروع به نظر دا ن های بی فایده و شاید ناراحت کننده میدهند اول سعی کنید به خوتون برسید اگر وقت شد وکسی کمک خواست به او پیشنهاد بدهید

  • سینا
    2

    سلام من یه پسرم و همجنس گرا هم نیستم اما متوجه نمیشم که چرا جهان با گی ها لز ها اینقدر بد رفتار میکنه?من اگه دختر بودم صد در صد لز میشدم به نظرم لز رابطه ای سالم تر وجذاب تر برای هر دوطرفه اینکه بتونی به یه همجنس عشق بورزی خیلییییی جذابه در آخر امید وارم جامعه متوجه زیبایی های دنیای لز وگی بشن و اونو قبول کنن:-)

    نظرات شما -
    • بهنام امینی
      1

      ای قربون دهنت برم با حرفت کاملا موافقم

  • مهناز
    0

    یک علتی که باعث شده من از پنج سالگی تا الان که سی وپنج سالمه خودارضایی کنم و ازدواج نکنم! تب سنج یه که پرستارخانم وارد مقعدم کردند و من لذتش رو همراه با کمی درد تجربه کردم از اون به بعد بازی‌ها با هم‌سنهام همین شد و الان احساس میکنم لزبین هم باشم خواهش میکنم این کامنت من بگذارید تا از پزشکان و پرستان التماس کنم مواظب تجویزهای بی رویه سروم و آمپول و استفاده از ابزارهای پزشکی رو داشته باشند متشکرم

  • شجاع
    0

    یک شیطان هست اسمش رو یادم رفته که وقتی قوم لوط به همجنسگرایی پرداخت اون شیطان باز زن هارو به همجنسگرایی دعوت کرد درمانش سوره یوسف رو 14روز بعد از طلوع افتاب بخونید همجنسگرایی یک شیطان است وگرنه خداوند هیچ وقت یک ادم رو همجنسگرا خلق نمیکنه چرا میگن پدرو مادر روی پشت بام جماع نکنند چون باعث دو جنسه شدن فرزند میشودعنه صلي الله عليه و آله في وَصِيَّتِهِ لِعَلِيٍ عليه السلام : يا عَلِيُ، لا تُجامِع امرَأتَكَ في أوَّلِ الشَّهرِ و وَسَطِهِ و آخِرِهِ ؛ فَإِنَّ الجُنونَ وَ الجُذامَ وَ الخَبَلَ لَيُسرِعُ إلَيها و إلى وَلَدِها. يا عَلِيُ، لا تُجامِع امرَأَتَكَ بَعدَ الظُّهرِ ؛ فَإِنَّهُ إن قُضِيَ بَينَكُما وَلَدٌ في ذلِكَ الوَقتِ يَكونُ أحوَلَ، و الشَّيطانُ يَفرَحُ بِالحَوَلِ فِي الإنسانِ. يا عَلِيُ ، لا تَتَكَلَّم عِنْدَ الجِماعِ ؛ فَإِنَّهُ إن قُضِيَ بَينَكُما وَلَدٌ لا يُؤمَنُ أن يَكونَ أخرَسَ، و لا يَنظُرَنَّ أحَدٌ إلى فَرْجِ امرَأتِهِ، و ليَغُضَّ بَصَرَهُ عِندَ الجِماعِ، فَإِنَّ النَّظَرَ إلَى الفَرجِ يورِثُ العَمى فِي الوَلَدِ. يا عَلِيُّ ، لا تُجـامِعِ امرَأَتَكَ بِشَهوَةِ امرَأَةِ غَيرِكَ ؛ فَإِنِّي أخشى إن قُضِيَ بَينَكُما وَلَدٌ أن يَكونَ مُخَنَّثا أو مُؤَنَّثا مُخبَّلاً ... . يا عَلِيُ ، لا تُجامِعِ امرَأتَكَ مِن قِيامٍ، فَإِنَّ ذلِكَ مِن فِعلِ الحَميرِ ، فَإِن قُضِيَ بَينَكُما وَلَدٌ كانَ بَوّالاً فِي الفِراشِ ، كالحَمير البَوّالَةِ في كُلِّ مَكانٍ. يا عَلِيُ ، لا تُجامِعِ امرَأتَكَ فِي لَيلَةِ الأضحى فَإِنَّهُ إن قُضِيَ بَيْنَكُما وَلَدٌ يَكونُ لَهُ سِتُّ أصابِعَ أو أربَعُ أصابِعَ. يا عَلِيُ ، لا تُجامِعِ امرَأتَكَ تَحتَ شَجَرَةٍ مُثمِرَةٍ ؛ فَإِنَّهُ إن قُضِيَ بَينَكُما وَلَدٌ يَكونُ جَلاَّدا قَتَّالاً أو عَريفا. يا عَلِيُ ، لا تُجامِعِ امرَأتَكَ في وَجهِ الشَّمسِ وتَلَألُئِها إلاّ أن تُرخِيَ سِترا فَيَستُرَكُما؛ فَإِنَّهُ إن قُضِيَ بَينَكُما وَلَدٌ لا يَزالُ في بُؤسٍ وفَقرٍ حَتَّى يَموتَ. يا عَلِيُ ، لا تُجامِعِ امرَأتَكَ بَينَ الأذانِ وَالإِقامَةِ؛ فَإِنَّهُ إن قُضِيَ بَينَكُما وَلَدٌ يَكونُ حَريصا عَلى إهراقِ الدِّماءِ. يا عَلِيُ ، إذا حَمَلَتِ امرَأتُكَ فَلا تُجامِعها إلاّ و أنتَ عَلى وُضوءٍ ؛ فَإِنَّهُ إن قُضِيَ بَينَكُما وَلَدٌ يَكونُ أعمَى القَلبِ بَخيلَ اليَدِ. يا عَلِيُ ، لا تُجامِع أهلَكَ فِي النِّصفِ مِن شَعبانَ ؛ فَإِنَّهُ إن قُضِيَ بَينَكُما وَلَدٌ يَكونُ مَشؤوما، ذا شأمَةٍ في وَجهِهِ. يا عَلِيُ ، لا تُجامِع أهلَكَ في آخِرِ دَرَجَةٍ مِنهُ إذا بَقِيَ يَومانِ ؛ فَإِنَّهُ إن قُضِيَ بَينَكُما وَلَدٌ يَكونُ عَشّارا أو عَونا لِلظّالِمينَ، وَيَكونُ هَلاكُ فِئامٍ مِنَ النّاسِ عَلى يَدَيهِ. يا عَلِيُ ، لا تُجامِع أهلَكَ عَلى سُقوفِ البُنيانِ؛ فَإِنَّهُ إن قُضِيَ بَينَكُما وَلَدٌ يَكونُ مُنافِقا مُرائِيا مُبتَدِعا. يا عَلِيُ ، إذا خَرَجتَ في سَفَرٍ فَلا تُجامِع أهلَكَ مِنْ تِلكَ اللَّيلَةِ ؛ فَإِنَّهُ إن قُضِيَ بَينَكُما وَلَدٌ يُنفِقُ مالَهُ في غَيرِ حَقٍّ، وقَرَأَ رَسولُ اللّه ِ صلي الله عليه و آله : «إِنَّ الْمُبَذِّرِينَ كَانُواْ إِخْوَ نَ الشَّيَـطِينِ» الإسراء : 27. يا عَلِيُ ، لا تُجامِع أهلَكَ إذا خَرَجتَ إلى سَفَرٍ مَسيرَةَ ثَلاثَةِ أيَّامٍ و لَياليهِنَّ؛ فَإِنَّهُ إن قُضِيَ بَينَكُما وَلَدٌ يَكونُ عَونا لِكُلِّ ظالِمٍ عَلَيكَ ... . يا عَلِيُ ، لا تُجامِع أهلَكَ في أوَّلِ ساعَةٍ مِنَ اللَّيلِ ؛ فَإِنَّهُ إن قُضِيَ بَينَكُما وَلَدٌ لا يُؤمَنُ أن يَكونَ ساحِرا مُؤثِرا للدُنيا عَلَى الآخِرَةِ. پيامبر خدا صلي الله عليه و آله ـ در سفارش به على عليه السلام ـ اى على! با همسر خود در آغاز ماه و ميانه آن و پايان آن ، آميزش نكن ، چرا كه ديوانگى و جذام و بى خِردى با شتاب به سراغ همسر و فرزندش مى رود . اى على! بعد از ظهر با همسرت آميزش نكن ، كه اگر در اين زمان فرزندى ميان شما به وجود آيد ، لوچ مى شود و شيطان از چپ بودن چشم انسان ، خرسند مى گردد . اى على! هنگام آميزش سخن مگو ؛ چرا كه اگر ميان شما فرزندى به وجود آيد ، از اين كه لال شود ، ايمن نيست . نبايد هيچ كس به شرمگاه همسرش نگاه كند و بايد هنگام آميزش ، چشم خود را ببندد ؛ چرا كه نگريستن به شرمگاه ، كورىِ فرزند را در پى مى آورد . اى على! با شهوت زن ديگرى با همسر خود آميزش مكن ؛ چرا كه من بيم آن را دارم كه اگر فرزندى ميان شما به وجود آمد ، خنثا باشد يا دختر ديوانه . . . . اى على! ايستاده با همسرت آميزش مكن ؛ چرا كه اين ، كارِ درازگوش است . اگر ميان شما فرزندى به وجود آيد ، بر بستر بول مى كند ، مانند درازگوش كه در هر جا بول مى كند . اى على! شبِ عيد قربان با همسر خود آميزش مكن ؛ چرا كه اگر ميان شما فرزندى به وجود آيد ، يا شش انگشتى مى شود يا چهار انگشتى . اى على! زير درخت ميوه با همسر خود آميزش مكن ، چرا كه اگر ميان شما فرزندى به وجود آيد ، يا جلاّد آدم كُش شود يا عريف . عريف، به معناى نماينده حكومت زمامداران جائر در يك منطقه يا قبيله است كه زمينه سلطه و تجاوز آنان به حقوق مردم را فراهم مى كردند؛ خبرچين . اى على! زير خورشيد و تابش آن با همسرت آميزش مكن ، مگر از رواندازى استفاده كنى كه شما را بپوشانَد ؛ چرا كه اگر فرزندى ميان شما به وجود آيد ، هماره در گرفتگى و فقر باشد تا بميرد . اى على! ميان اذان و اقامه با همسر خود آميزش مكن ؛ چرا كه اگر ميان شما فرزندى به وجود آيد ، به خون ريزى حريص مى گردد . اى على! هرگاه همسرت باردار شد ، با او آميزش مكن ، مگر اين كه وضو داشته باشى ؛ چرا كه اگر فرزندى ميان شما به وجود آيد ، كوردل و خشكْ دست مى گردد . اى على! در نيمه شعبان با همسر خود آميزش مكن ؛ چرا كه اگر فرزندى ميان شما به وجود آيد ، شوم گشته و چهره اى زشت مى يابد . اى على! دو روز مانده به آخر شعبان با همسرت آميزش مكن ؛ چرا كه اگر فرزندى ميان شما به وجود آيد ، يا باج بگير مى شود و يا ياور ستمكاران ، و نابودى گروهى از مردم به دست او خواهد بود . اى على! بر پشت بام ساختمان ها با همسرت آميزش مكن ؛ چرا كه اگر ميان شما فرزندى به وجود آيد ، منافقِ رياكارِ بدعت گذار مى شود . اى على! هرگاه براى مسافرت حركت كردى ، همان شب با همسر خود آميزش مكن ؛ چرا اگر فرزندى ميان شما به وجود آيد ، مال خود را به ناحق مصرف مى كند . «همانا تبذيرگران ، برادرانِ شيطان اند» . اى على! هرگاه به اندازه سه روز و سه شب سفر كردى ، با همسر خود آميزش مكن ؛ چرا كه اگر فرزندى ميان شما به وجود آيد ، عليه تو ياور هر ستمگرى مى شود. اى على! آغاز شب با همسر خود آميزش مكن ؛ چراكه اگر ميان شما فرزندى به وجود آيد ، از اين كه افسونگر و ترجيح دهنده دنيا بر آخرت شود ، ايمن نيست . كتاب من لا يحضره الفقيه : ج 3 ص 552 ح 4899 ، علل الشرائع : ص 515 ح 5 كلاهما عن أبي سعيد الخدري.

    نظرات شما -
    • شیدااا
      0

      یه دفعه بگو کلا کاری نکنن چرا کشش میدی

  • Zahra
    0

    عاشق شدن توصیف نشدنی به هرکی که میخوای حالا حس داشته باشی ❤

  • Helma
    0

    دوستان میخواستم بگم که تا حد زیادی هم تلقین کردن نقش داره تلقین کردن تو ذهن آدم ایجاد میشه مثلا فرد هعی با خودش فکرای گوناگون میکنه یا هی به خودش میگه من روی این فرد که همجنس خودمه نظر دارم اینقدر چنین جملاتو تکرار میکنه تا به خودش تلقین میکنه که به همجنس خودش گرایش داره قدرت تلقین طوریه که آدم عادی رو مست میکنه برای همینه که میگن یک بیماری روانیه تا حدودی یکی از دلایلش این میتونه باشه وگرنه اگر همچین چیزی وجود داشت و بیماری نبود مطمئنن خدا اینقدر در قرآن ضد همجنس بازی نمیگفت...و در آخر بگم که من ضد این مشکلات نیستم من فقط نظر شخصیمو به اشتراک گذاشتم❤

    نظرات شما -
    • Saharrr
      0

      پس تو الان تلقینی استریتی:/ تلقین قدرتش زیاده ولی زوری ک نیس! انتخابیه و یا به اون چیزی ک باهاش بدنیا اومدی برمیگرده

  • Zari
    0

    لز غلطه به معنی همجنسبازی عه لطفا از لزبین استفاده کنید این دو عبارت باهم فرق دارند

  • شیدااا
    0

    بچه که بودم با پسرا بازی میکردم کلا با بازی کردن با دخترا حال نمیکردم بعد که رفتم مدرسه حتی تا دبیرستان بعضی وقتا ی دخترایی به دلم مینشست و واقعا طرف رو که میدیدم قلبم میزد واقعا عاشق همجنس خودم میشدم اما بعد کم کم که با تشویق دوستام دوست پسر گرفتم این حس عاشقانه به همجنسم از بین رفت اما بازم گهگاهی یه موقعیتی که پیش میومد که لزبین کنم بد نبود لذتشو میبردم اما اون حس گرایش شدید عاشقانه با دوست پسر داشتن از بین رفت درواقع از همجنسگرایی وارد همجنس بازی شدم،الانم بیشتر به جنس مخالف گرایش دارم گرایشم به دخترا کمتر شده خیلیییی کم،بنظر من ادم خودش به وسیله ی چندتا تجربه یا یسری احساسا و اتفاقا میتونه رو گرایشش تمرکز کنه یا تغیرش بده همه چی به خود ادم بستگی داره

  • Javad ahmad i
    0

    برسد گم شید نجسها کثافت ها فاسد ها پیروی شیطان

  • مهسا
    0

    به نظر من همجنسگرائی هم بخشیش ذاتی هست و بخشی از اون به تجریبات و حوادث اتفاق افتاده برای ادم برمیگرده و نباید سرکوب بشه گاها ما علایقی داریم که میدونیم و با دیدن صحنه هایی اون علایقمون بروز میکنه مثلا چند روز قبل یک ماشینی چپ شده بود تو جاده رانندش خانم بود و گیر کرده بود به صندلی و اقایون بخاطر وضع بهم ریخته حجابش اونو در نیاوردن و یه خانم مسافر رفت اونو دربیاره منم رفتم دیدم خانمی که تصادف و گیر کرده بود ترک زبان بود و از عروسی میومده با لباسهای مخصوص عروسی ها خانمی تهرانی رفت کمکش کمربند رو برید و درش اورد و اونو بغل کرد بلندش کرد برد به سمت ماشینشون چون کفشاشم افتاده بودن تو ماشین تا شیشه خرده ها جوراب و پاشو پاهاشو زخم نکنن راستش با دیدن اون صحنه حس عجیبی به همجنسهام پیدا کردم که قبلا نبود مخصوصا که اونو برد داخل ماشین و بدنشو برسی میکرد تا مشکلی نداشته باشه و نوازشش میکرد و چسب زخم چسبوند به دماغ و رانش به نظر من علاقه به همجنس در بسیاری از خانمها هست منتها یا سرکوبش میکنن یا شرایطی پیش نمیاد متوجه علاقشون بشن

  • Pytr
    0

    درمان؟؟؟ مثل اینه که بنویسی درمان دگر جنسگرایی

  • patema
    0

    من لزبین هستم ..از اینکه حسم ب دختراس برام کامل عادیه و خودمو با این حس دوست دارم.و این حسو پاک میدونم من معشوقه ی خودمو دارم و حتی این حس برام خیلی گرمه و مجذوبم میکنه ..تو ایران این چیزا برای خیلیا عادی نیس اخه‌چرا ینی ما حق زندگی با معشوقه ی خودمونم نداریم ؟! من این حسو تجربه کردم درسته (بوسه.لمس)کنار معشوقم بودم اونم کنارمه اما همیشه باید با ترس زندگی کنیم ک کسی نفهمه من خیلی لزبین دیدم گی دیدم و همشون برام قابل درکن اگه این قضیه برای بقیه ام عادی بشه ما راحت تر زندگی میکنیم

  • یه بیگناه:)..
    0

    نمیدونم واقعا چرا خیلیا به همسجنگراها میگن بیمارای روانی....این عشقه چرا کسی نمیتونه بفهمه؟😐

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها