مریوان قطب گردشگری و توریستی ایران شناخته شده است‌

مریوان قطب گردشگری و توریستی ایران شناخته شده است‌

فواد کریمی عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد سفرهای نوروزی شهرستان مریوان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری موجود در این شهرستان اظهار داشت: شهرستان مریوان با دارابودن پیشینه فرهنگی و طبیعت بکر در طول سال‌های اخیر به عنوان قطب گردشگری و توریستی ایران شناخته شده است.

وی از آمادگی کامل برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: امکانات و زیرساخت‌های این شهرستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در سال جدید مناسب‌تر است.

شهردار مریوان با اشاره به کارهای انجام شده برای شناساندن بیشتر ظرفیت این منطقه، تصریح کرد: شهرداری مریوان برای تسهیل میهمانان بیش از دو هزار نسخه از نقشه مناطق گردشگری، تفریحی و بازارهای این شهرستان چاپ و آماده کرده و در ایام تعطیلات در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌دهد.

وی از نصب دو پرچم 60 متری در میادین اصلی شهر مریوان خبر داد و گفت: به‌زودی در میادین اصلی شهر مریوان گل‌های تزئینی نیز کاشته می‌شود.

پیش‌بینی میزبانی 2500 نفر میهمان نوروزی در ستاد اسکان اداره آموزش و پرورش مریوان

در ادامه بهمن عرفانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان اظهار داشت: پیش‌بینی شده است در ایام تعطیلات سال جدید، ستاد اسکان اداره آموزش و پرورش شهر مریوان روزانه میزبان بیش از دو هزار و 500 نفر میهمان نوروزی باشد.

گفتنی است؛ در ایام تعطیلات امسال 11 هتل و 31 مدرسه با 279 کلاس برای اسکان مهمانان نوروزی در شهرستان مریوان پیش‌بینی شده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها