رونالدو: یوونتوس همچون یک خانواده است

کریستیانو رونالدو عنوان کرد که یوونتوس بهترین مجموعه ای است که تاکنون دیده و روحیه تیمی آنها از تمام تیم هایی که سابقه حضور داشته است، بالاتر است.

رونالدو: یوونتوس همچون یک خانواده است

رونالدو که با مبلغ 100 ملیون پوند راهی یوونتوس شده بود اذعان کرد که تحت تاثیر جو تورین قرار گرفته است و معتقد است بر خلاف اسپانیا اتمسفر مثبتی در رختکن بازیکنان وجود دارد و هم تیمی ها از موفقیت های فردی یکدیگر خوشحال می شوند.

رونالدو در مصاحبه با گازتا دلو اسپورت گفت: از حضور در یونتووس بسیار خوشجال هستم. شهری زیبا همراه با مردمی دوست داشتنی و البته باشگاهی با سازماندهی بسیار خوب تاثیر بسیاری در این امر دارد. بازیکنان در یووه سخت تلاش می کنند و این بهترین مجموعه ای است که من تاکنون کنارشان بازی کرده ام. برخلاف سایر باشگاه ها که بازیکنان احساس بهتر بودن نسبت به بقیه دارند در اینجا همه به عنوان یک تیم در حال تلاش هستند. همه اینجا فروتن و خاکی هستند و حتی اگر بازیکنانی مانند دیبالا یا مانژوکیچ موفق به گلزنی نشوند شما باز هم خوشحالی آنان را از موفقیت و پیروزی تیم مشاهده میکنید و این خیلی زیباست.

وقتی از وی در خصوص تفاوت های رئال و یوونتوس پرسیده شد نیز گفت: تفاوت ها خیلی زیاد است. یوونتوس بیشتر شبیه یک خانواده است.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها