کشف بیش از ۵ تن مواد افیونی توسط تکاوران پلیس در جنوب شرق کشور /۸قاچاقچی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف ۵ تن و ۴۶۱ کیلوگرم مواد افیونی توسط رزمندگان ولایت مدار یگان‌های تکاوری قرارگاه عمار خبر داد.

کشف بیش از ۵ تن مواد افیونی توسط تکاوران پلیس در جنوب شرق کشور /۸قاچاقچی دستگیر شدند

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: رزمندگان جان برکف و ولایت مدار یگان‌های تکاوری قرارگاه عمّار در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محور‌های مواصلاتی استان در ۱۰ روز گذشته موفق به متلاشی کردن ۴ باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر شدند.

وی بیان داشت: در این بازه زمانی تکاوران پلیس در قرارگاه عملیاتی عمار با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری ماموران انتظامی شهرستان‌های "سرباز"، "خاش"، "سراوان"، "ایرانشهر" و "نیکشهر" ضمن دستگیری ۸ قاچاقچی، ۵ تن و ۴۴۷ کیلو و ۷۱ گرم تریاک و ۱۳ کیلو و ۴۶۸ گرم هروئین، ۷ قبضه اسلحه جنگی به همراه مهمات کشف و ۱۲ خودرو را توقیف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در اجرای این عملیات‌ها خوشبختانه هیچ گونه آسیبی به نیرو‌های پلیس نرسیده است، تصریح کرد: نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با سوداگران مواد مخدر است و بی شک این نتیجه تلاش شبانه روزی، فداکاری ها، جانفشانی و ایثارگری ماموران سخت کوش در همه رده‌های عملیاتی پلیس است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان تاکید کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها