کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی قیمت بلیت پروازهای خارجی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی قیمت بلیت پروازهای خارجی خبر داد و گفت: مشکل سوخت‌رسانی به ناوگان هوایی را مدیریت خواهیم کرد.

کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی قیمت بلیت پروازهای خارجی

عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه سازمان هواپیمای کشوری و شرکت‌های هواپیمایی سیاست‌های قوی را در مقابل تحریم‌ها دارند، اظهار کرد: با استفاده از روش‌های نوین و خدمات جدید ناوگان هوایی با قدرت بیشتر در این شرایط ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه مجموعه حمل‌ونقل هوایی تجربه تحریم‌ها را در گذشته داشته است، گفت: در گذشته بخش‌های هوایی توانستند با همدلی و اتحاد یکدیگر تحریم‌ها را دور بزنند و این‌بار ناوگان حمل‌ونقل هوایی تجربه و امکانات بیشتری دارد و ما سعی خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت‌های خود این دوران را به خوبی طی کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره عدم سوخت‌رسانی به ناوگان حمل‌ونقل هوایی گفت: سازمان هواپیمایی و شرکت‌های هواپیمایی سوخت را مدیریت خواهند کرد و ما با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل ویژه در این حوزه مشکلی در جابه‌جایی پروازها نخواهیم داشت.

عابدزاده با بیان اینکه پروازهای خارجی در چند ماه گذشته به دلیل افزایش قیمت ارز کاهش یافته است، گفت: قیمت بلیت هواپیماها طی یک ماه گذشته متعادل شده و ما شاهد کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی قیمت بلیت پروازهای خارجی هستیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: قیمت بلیت پروازهای داخلی بر اساس نرخ ارز نیما به فروش می‌رسد و تغییری در این بخش نخواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها