کی‌روش: از من می پرسیدند توانایی شکست دادن کشورهای عربی را دارم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی به ایران آمدم یکی از سئوالات این بود که آیا توانایی شکست دادن کشورهای حاشیه خلیج فارس را دارم؟

کی‌روش: از من می پرسیدند توانایی شکست دادن کشورهای عربی را دارم

کارلوس کی روش با اشاره به روزهای اول حضورش در تیم ملی فوتبال ایران، گفت: با کمک رسانه ها بود که من به جامعه فوتبال ایران شناخته شدم. به خوبی به یاد دارم که سالهای سختی را داشتیم. یکی از سئوالات این بود که آقای کی روش! آیا شما مطمئن هستید بتوانید تیم ملی را به جام جهانی ببرید؟

وی افزود: یک سئوال را هم به خوبی به یاد دارم. آنروز این سئوال را درک نمی کردم. آن سئوال این بود که آیا شما علم و دانش لازم را برای شکست حریفان منطقه بخصوص کشورهای عربی دارید؟ نمی دانستم تقابل با کشورهای همسایه اینقدر زیاد است.

سرمربی تیم ملی گفت: الان هشت سال گذشته است و با تمام بالا و پایین ها و زیبایی ها، اینجا هستیم. امروز خواستم اینجا جمع شویم تا این جشن را کنار هم باشیم و با یکدیگر صحبت کنیم و از زحمات شما در هشت سال گذشته تشکر کنم. تاکید می کنم مهمترین مطلب این است امروز شما اینجا دعوت شوید چون رفتار محترمانه از جانب شما حس شده است. مهمترین مطلب برای من این است که یاد بگیریم چطور بر سر مسائلی که بر سر آن اتفاق نظر نداریم، احترام بگذاریم.

کی روش ادامه داد: هشت سال پیش که آن سئوالات از من پرسیده می شد، جواب آنرا نمی دانستم ولی امروز سعی می کنم پاسخ آن سئوالات را روی یک پیراهن سمبلیک که مطالبی روی آن درج شده است، بدهم. این پیراهن، لوح فشرده ای از تمام صحبت های بنده برای شما است. این یک تقدیر خاضعانه از شما است. از دوستان رسانه ای، اعضای کادر فنی، بازیکنان و خانواده ام و کسانی که به بنده اعتماد کردم چون بدون این اعتماد الان اینجا نبودم.

سرمربی تیم ملی یادآور شد: پشت هر نتیجه ای که به دست می آید، از خودگذشتگی و مسائل پنهان و پیدای زیادی هست که می خواهم آنرا با شما قسمت کنم. این مثل یک جشن تولد خصوصی کنار یکدیگر بود. در جهان فوتبال هفت مربی هستند که به بیش از صد برد ملی رسیده اند. پشت این صد برد، خانواده، بازیکنان، مربیان، مسئولان، اصحاب رسانه و مردمی که به من اعتماد داشتند، حضور داشتند. من کارلوس کی روش از تک تک آنها تشکر می کنم. با این اتفاقات و با ۱۰۲ بردی که در رده ملی به دست آوردم، احساس می کنم ۱۰۲ ساله هستم!

منبع: مهر

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها