دمیر: بازی با حجاب برایم تازگی داشت اما سخت نبود/ برای بازی در لیگ بسکتبال بازهم به ایران می‌آیم

دمیر: بازی با حجاب برایم تازگی داشت اما سخت نبود/ برای بازی در لیگ بسکتبال بازهم به ایران می‌آیم

سوندا دمیر اظهار داشت: من در لیگ‌های ترکیه، تیم ملی نیجریه و لیگ برزیل و استرالیا بازی کرده‌ام. به هیچ وجه نمی‌توان بسکتبال بانوان این کشورها را با بسکتبال ایران مقایسه کرد اما نکته‌ای که در بسکتبال بانوان ایران وجود دارد پتاسیل و ظرفیت بالا برای رشد و پیشرفت است.

وی افزود: بسکتبال بانوان ایران بازیکنان مستعد خوبی دارد بازیکنانی که با تمرین بسیار و خوب می‌توانند بهتر هم بشوند اما برای پیشرفت بیشتر نیاز به بازی‌های خارجی است. در ایران بسکتبال بانوان ایران بسته است و محدود به بازی‌های داخلی است. موضوع دیگری که باید به آن توجه داشت اتحاد بیشتر در بازی گروهی است.

بازیکن نیجریه‌الاصل تیم بهمن ادامه داد: با این وجود اگر برای سال بعد هم از من دعوت شود حتما برای بازی به ایران می‌آیم. این کشور را دوست دارم و دوباره می‌خواهم که به ایران بیام. در این مدت که در لیگ بسکتبال بانوان ایران بازی کردم بازی‌های خوبی داشتم و از این بابت راضی‌ام.

دمیر گفت: موضوعی که برای من در کشور ایران تازگی داشت، بازی کردن با حجاب بود. این اتفاق برای من تازگی داشت اما زمانی که دیدم بازیکنان و هم تیمی‌هایم به راحتی با حجاب تمرین و بازی می‌کنند من هم با حجاب بازی کردم و سختی در این رابطه نداشتم.

به گزارش تسنیم، دمیربازیکن نیجریه الاصل است که در حال حاضر در لیگ دسته دو ترکیه بازی می‌کند.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها