کمپین #تشنگان_قدرت در راه است/ مدیران بازنشسته آماده باشند

بر طبق قانون منع بکارگیری بازنشستگان که چندی پیش از سوی رئیس جمهور به دستگاه ها و زیرمجموعه های دولت ابلاغ شده بود مدیران بازنشسته می بایست تا فردا میزهای مدیریتی خود را ترک کنند.

کمپین #تشنگان_قدرت در راه است/ مدیران بازنشسته آماده باشند

فردا آخرین روز مشخص شده برای مدیرانی است که بر صندلی قدرت تکیه زدند تا به صورت خود جوش و اختیاری از مناصب تحت اختیار کنار رفته و بستر را برای حضور نیروهای مستعد و جوان آماده کنند.
این در حالیست که قوه قضاییه قبلا اعلام کرده بود در صورت عدم اجرای این قانون توسط افراد بازنشسته که در مناصب دولتی حضور دارند با آنها برخورد قضایی خواهد کرد.
کمپین استعفای شجاعانه به ابتکار مجموعه خبر فوری ایجاد شده بود و از ۸۱ استعفای شجاعانه مدیران بازنشسته حمایت کرد تا مدیران در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان با اقدامی شجاعانه استعفای خود را اعلام کنند.
با داغ شدن کمپین استعفای شجاعانه برخی از مدیران دولتی مناصب خود را ترک کردند و فضا را برای حضور نیروهای جوان مهیا کردند اما با گذشت مدت طولانی از ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان توسط دولت همچنان شاهد حضور بازنشستگان بر صندلی قدرت هستیم.
فردا به عنوان آخرین روز از مهلت تعیین شده برای حضور بازنشستگان در مناصب قدرت می باشد و مجموعه خبر فوری در نظر دارد که در صورت عدم کناره گیری مدیران بازنشسته از مناصب خود، کمپین تشنگان قدرت را برای این افراد ایجاد و به راه اندازد.
خبر فوری قصد دارد پس از اتمام مهلت معین شده برای مدیران بازنشسته تمام سوابق و اطلاعات مدیرانی که بر صندلی قدرت تکیه زدند و به هیچ عنوان علاقه به اجرای قانون و تحویل پست مدیریتی خود به نیروهای جوان ندارند را برای تنویر افکار عمومی منتشر کند تا مردم با #تشنگان_قدرت بیشتر آشنا شوند.

منبع: خبرفوری

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    اگرقانون بازنشستگی برای شورای نگهبان،مصلحت نظام،مجلس،خبرگان باشد یقین زیردستان قانون را رعایت می کنند وتعدادی ازهموطنان بیکار مشغول میشوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها