فیس بوک پا در کفش لینکدین کرد

سایت حرفه ای جدید فیس بوک با هدف کمک به جویندگان کار، به افزایش مهارت های شغلی آنان کمک خواهد کرد.

فیس بوک پا در کفش لینکدین کرد

فیس بوک همچنین فهرست شغلی و ابزارهای استعدادیابی خود را در این زمینه به روز خواهد کرد. این شبکه اجتماعی برخی از ابزارهای حرفه ای خود را به روز کرده است. این وب سایت جدید برای کمک به کاربران در یافتن فرصت های شغلی جدید طراحی شده است.

در حال حاضر این سایت ویژگی هایی مانند امکان پست فرصت های شغلی روی صفحه را برای کسب و کارها افزوده است که می توانند آنها را در قالب پست در گروه ها منتشر کنند. فیس بوک در این باره می گوید: ابزارهای مشاوره این سایت ابزار مناسبی هستند که کار کاربران را برای انتخاب مربی در راستای اهداف مرتبط و علایق آنها آسان خواهد کرد. این اشخاص قادر به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد آنچه هستند در جست و جوی آنند.

این افراد می توانند مربی خود را به دیگری معرفی کنند و عضو گروه های کاریابی دیگر شوند و اطلاعاتشان را با دیگران به اشتراک بگذارند. این ابزار همچنین پیشنهادات هفتگی برای بحث و مکالمه میان کاربر و مشاور را به آنها پیشنهاد خواهد داد.فیس بوک پا در کفش لینکدین کرد!

برگزاری دوره های خاص آموزشی

فیس بوک همزمان با ارائه ابزارهای جدید ، دوره های یادگیری آن را نیز برگزار می کند تا کاربران مهارت های لازم برای نیروی کار دیجیتال شدن را به دست آورند. این شرکت می گوید که مطالعات موردی خاص را نیز به کاربران پیشنهاد می کند و منابع و ترفندهای لازم از جانب متخصصان و کارشناسان و همچنین درس هایی در مورد موفق شدن در زمینه های مصاحبه و ساخت رزومه را به آنان ارائه خواهد کرد.

فیس بوک در این مورد می گوید: «برای کمک به یادگیری این ابزار جدید، درس ها و دوره هایی را در اختیار علاقه مندان قرار دادیم و در این راه با بنیاد جامعه خیریه همکاری کردیم تا این آموزش ها را در سراسر ایالات متحده ارائه کنیم. طی این همکاری افراد به تدریج در سراسر دنیا، منابع آموزشی لازم در تمام زمینه ها و سطوح آموزش دریافت خواهند کرد».

فیس بوک تنها شرکتی نیست که پا در کفش لینکدین کرده است، پیش از این گوگل نیز در سال گذشته سایت کاریابی خود را در ایالات متحده آمریکا راه اندازی کرد که در ماه جولای به کشور انگلیش گسترش یافت. به نظر شما با چنین حرکت هایی تا چه میزان می توان بیکاری را کاهش داد؟

منبع: کالاسودا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها