واکنش براری نسبت به صحبت‌های خورشیدی فر

عضو تیم ملی وزنه برداری نسبت به صحبت‌های اخیر اکبر خورشیدی فر مربی تیم ملی واکنش نشان داد.

واکنش براری نسبت به صحبت‌های خورشیدی فر

در واکنش به صحبت های خورشیدی فر که عنوان کرده بود براری به دلیل پر خوری به این وضع دچار شده است، گفت: مگر می شود با پر خوری سر آدم گیج برود ، من به خوبی می دانم به چه دلیل دارید این چنین صحبت ها را مطرح می کنید. اگر چنانچه مشاهده می کنید با مربیان فراوان و بی شماری که در ایران حضور دارند شانس به شما رو کرده و مربی تیم ملی شدید تنها دلیلش این است که خودتان به خوبی از آن آگاهی دارید و من دلیلی نمی بینم که بخواهم آن را دوباره باز گو کنم. تنها دلیل سکوتم در طول این مدت بوده که قصدی نداشتم به شما بی احترامی کنم. خوب نیست به دلیل منافع شخصی بخواهید آبروی من را زیر سوال ببرید. احساسم بر این است که دارید با این صحبت ها به خودم و کشورم توهین می کنید!

او ادامه داد: من نه قصدی برای خداحافظی دارم و نه تصمیمی برای کناره گیری و تنها منتظر این هستم تا مصدومیت گوشم برطرف شود تا دوباره تمریناتم را از سر بگیرم. اگر اصرار به رفتن من دارید توصیه من به شما این است که بهتر است خودتان زودتر از همه بروید.

براری در پایان گفت: آقای خورشیدی شما که به عنوان مربی تیم ملی انجام وظیفه می کنید ای کاش احترام من را به عنوان شاگردتان حفظ می کردید و پس از پاره شدن پرده گوشم با تماس گرفتن جویای احوالم می شدید، نه اینکه دنبال منافع خودتان باشید و چوب لای چرخ من بگذارید. به نظرم شما در حال کشیدن نقشه هستید تا با این ترفندها من را از اردوی تیم ملی دور کنید اما باید بگویم بیدی نیستم که با این بادها بلرزم و نمی گذارم به راحتی حقم را پایمال کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها