سلطانی فر: مردم پرسپولیس را قهرمان آسیا می دانند

وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان پرسپولیس گفت: شما تا همین جا هم که رسیده اید از نظر مردم ایران، قهرمان لیگ باشگاههای آسیا ،هستید.

سلطانی فر: مردم پرسپولیس را قهرمان آسیا می دانند

سلطانی فر که به دعوت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اردوی سرخ پوشان پایتخت حضور پیدا کرده بود، در جمع بازیکنان این تیم از برانکو به عنوان مربی باشخصیت در ایران و‌منطقه نام برد و اظهار کرد: شما تا همین جا هم که رسیده اید از نظر مردم قهرمان آسیا هستید.

او به نتیجه بازی رفت پرسپولیس و تیم کاشیما اشاره کرد و افزود: با وجود عدم کسب نتیجه در آن بازی ، بارها از مردم شنیدم که شما را قهرمان این مسابقات توصیف کردند و شما در ذهن مردم قهرمان بوده و‌ خواهید بود و‌ نسبت به این موضوع تردید نکنید.

وزیر ورزش و جوانان ، مشکلات نقل و انتقال و‌ محرومیت تیم پرسپولیس در دو فصل گذشته در این خصوص را مورد توجه قرار داد و گفت : هر چند بازیکنان زیادی را از دست دادید اما در کنار ورزشکاران جوان تان، توانستید تا این مرحله صعود کنید.

او عزم و اراده تیم پرسپولیس را عامل موفقیت این تیم دانست و توضیح داد: مدیریت توانمند ، کادر مربیگری دلسوز و توانا ، مربی باشخصیت زمینه ساز صعود این تیم تا این مرحله شد که قابل تقدیر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها