گوشی گیمینگ نوبیا با 10 گیگابایت رم معرفی شد

نوبیا رد مجیک 2 (Nubia Red Magic 2) به عنوان دومین گوشی گیمینگ نوبیا معرفی شد. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوشی مخصوص گیم نوبیا رد مجیک 2 خواهیم پرداخت.

گوشی گیمینگ نوبیا با 10 گیگابایت رم معرفی شد

حدود شش ماه بعد از معرفی اولین گوشی گیمینگ نوبیا یعنی نوبیا رد مجیک، دومین گجت همراه مخصوص بازی این شرکت نیز رونمایی شد. نوبیا رد مجیک 2 در مقایسه با مدل قبلی، در زمینه‌های زیادی ارتقا پیدا کرده و دستگاهی به مراتب قدرتمندتر محسوب می‌شود.

مشخصات فنی نوبیا رد مجیک 2
نوبیا رد مجیک 2 از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت گرفته و حداکثر سرعت هسته‌های پردازنده آن 2.8 گیگاهرتز است. مدل قبلی، اگرچه در سال 2018 رونمایی شده بود، اما از تراشه اسنپدراگون 835 به عنوان مغز متفکر پرچمداران سال 2017 استفاده می‌کرد. ویژگی منحصربه‌فرد نوبیا رد مجیک 2 مجهز شدن به 10 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X است. در حال حاضر، تعداد انگشت شماری گوشی هوشمند با این میزان حافظه وجود دارند. نوبیا رد مجیک 2 به 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 مجهز شده است.

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 2 از یک سیستم خنک‌کنندگی دوگانه استفاده می‌کند که در واقع ترکیبی از هوا و مایع به شمار می‌رود. این سیستم سبب می‌شود دمای پردازنده به 13.2 درجه سانتیگراد کاهش پیدا کرده و عملکرد آن نزدیک به 70 درصد افزایش پیدا کند! نوبیا رد مجیک 2 علاوه بر دوست‌داران بازی‌های موبایل، علاقه‌مندان به موزیک را نیز هدف قرار داده است، چرا که از صدای فراگیر DTS 7.1، صدای استریوی سه بعدی، سیستم کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی، DTSX Ultra و یک آمپلی فایر SmartPA پشتیبانی کرده و تجربه‌ای بی‌نظیر از پخش صدا را به کاربران تقدیم خواهد کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدترین گوشی مخصوص بازی نوبیا، امکان تشخیص آنی صحنه‌های بازی‌ است.

نوبیا رد مجیک 2 به جدیدترین نسخه سیستم عامل RedMagic، که مبتنی بر اندروید 9 پای توسعه پیدا کرده، مجهز شده است. در این گوشی یک حالت GameBoost برای افزایش عملکرد سخت افزاری دستگاه حین بازی کردن وجود داشته و می‌توان آن را با لمس دکمه‌ای اختصاصی فعال کرد. نورهای RGB مجددا در این گوشی وجود دارند.

متاسفانه در حال حاضر درباره دیگر مشخصات فنی نوبیا رد مجیک 2 همچون نوع پنل، ابعاد دقیق و رزولوشن نمایشگر، مشخصات دوربین و ظرفیت باتری، اطلاعاتی در دسترس نیست. همانند اولین مدل، گوشی جدید نیز پیش از تبدیل شدن به محصولی تجاری، توسط کاربران حمایت شد. سقف در نظر گرفته شده برای نهایی شدن پروژه حدود 150 هزار دلار بود، اما استقبال شدید از این گوشی سبب شد نزدیک به یک ماه مانده به تاریخ ارزیابی میزان موفقیت طرح، نزدیک به دویست درصد بیشتر از حد انتظار بر روی این گوشی سرمایه‌گذاری شود. برای پشتیبانان پروژه، قیمت هر گوشی 560 دلار بود، اما قیمت برای خریداران آن بعد از عرضه به بازار، مطمئنا بیشتر است.

منبع: گجت نیوز

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها