اعلام جزئیات اردوی جدید تیم ملی فوتبال ایران/ تمرینات شاگردان کی روش از دوشنبه شروع می‌شود

اردوی جدید تیم ملی فوتبال ایران از یک شنبه (۲۵ آبان) و تمرینات این تیم از ۲۶ آبان آغاز می‌شود.

اعلام جزئیات اردوی جدید تیم ملی فوتبال ایران/ تمرینات شاگردان کی روش از دوشنبه شروع می‌شود

سومین مرحله از اردو‌های آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

کارلوس کی روش که تاکنون به ایران بازنگشته است فهرست بازیکنان تیم ملی در این اردو را فردا (شنبه) پس از برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن به صورت رسمی اعلام می‌کند. شنیده می‌شود بازیکنانی که قرار است در این اردو شرکت کنند باز هم از طریق پیامک در جریان دعوت خود به تیم ملی قرار گرفته اند.

طبق برنامه ملی پوشان کشورمان یک روز پس از دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا (یک شنبه) باید خود را به کادرفنی معرفی کنند تا از صبح دوشنبه تمریناتشان را برای برگزاری ۲ بازی تدارکاتی با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا آغاز کنند.

به احتمال فراوان تیم ملی فوتبال ایران تمریناتش را به دلیل نبود پروژکتور در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال ایران و سرد شدن هوا تا زمان برگزاری بازی با ونزوئلا صبح برگزار می‌کند.

شاگردان کارلوس کی روش از ساعت ۱۸ پنج شنبه ۲۴ آبان در ورزشگاه آزادی به مصاف ترینیداد و توباگو می‌روند.

تمرینات تیم ملی تا ۲ روز پیش از بازی با ونزوئلا در تهران پیگیری می‌شود و اعضای این تیم ۲۷ آبان برای برگزاری بازی با شاگردان رافائل دودامل عازم قطر می‌شوند تا ۲۹ آبان در ورزشگاه الاهلی دوحه این بازی را انجام دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها