سرقت از یک طلا فروشی در ارومیه

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از سرقت یک طلا فروشی در ارومیه خبر داد.

سرقت از یک طلا فروشی در ارومیه

سرهنگ سامان غنی زاده رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ضمن تایید خبر گفت: شب گذشته یک طلافروشی در خیابان امام خمینی و راسته طلا فروشان بازار ارومیه، مورد تعرض و دستبرد سارقان قرار گرفته و موجودی آنها به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: اکنون پلیس و نیروهای آگاهی با هماهنگی قضایی در محل حاضر شده و در حال ارزیابی وضعیت و تحقیقات از محل وقوع جرم هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • پیشگیری از سرقت طلا فروشی
    0

    سرقت از فروشگاه های طلا، جواهر، سکه، ارز، ساعت، موبایل یا هر جای دیگه که اسناد و اموال ارزشمندشون را داخل گاوصندوقها نگه میدارن به دو قسمت تقسیم میشه. 1- سرقتهای شبانه که در این سرقتها، هدف سارقین فقط اموال داخل گاوصندوقها است که در واقع موارد پیشگیرانه که به صورت سنتی استفاده میشوند از جمله دیوار بتنی، درب فولادی، آلارم و دوربین در برابر سارقینی که به صورت حرفه ای و با نقشه قبلی اقدام میکنند بی فایده هستند چون به هر طریق، سارقین با از کار انداختن آلارم، دوربین، سوراخ کردن یه نقطه ای از دیوار و یا حتی با راهکارهایی بسیار ساده تر، از جمله باز کردن دربها از طریق هک یا تخریب قفلها یا زورگیری کلید، ریموت و رمز دربهای ورودی راه خودشون را به داخل اماکن باز میکنند. پس تنها چیزی که در این سرقتها باید مورد توجه قرار بگیره، داشتن گاوصندوقی است که اولا به صورتی از داخل به زمین و دیوار ثابت شده باشه که امکان جابجایی نداشته باشه و دوما مجهز به درب ضد دیلم باشه که با سارقین با دیلم نتوانند درب گاوصندوق را تخریب کنند و در مرحله آخر، مجهز به قفل ضد زورگیری باشه که سارقین از هیچ طریقی، حتی زورگیری رمز نتوانند سرقت را انجام دهند. 2- سرقتهای روزانه که اغلب مسلحانه انجام میشوند، که پیشگیری از این نوع سرقتها هیچ راهی نداره غیر از اینکه سیستم ضد سرقت مسلحانه مرد نگهبان نصب کنند که سارق مسلح که هیچ، حتی پلیس هم با اسلحه نتونه وارد طلافروشی بشه که در نهایت میمونه سرقت از طریق اسلحه سرد مثل چاقو که سیستم ضد سرقت مسلحانه مرد نگهبان جلوی اونها را هم میگیره و نمیذاره دستشون به طلافروش برسه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها