ترافیک در استان فارس روان است

جانشین رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: با وجود تراکم ترافیک در برخی محورها، اما ترافیک روان و عادی در جریان است.

ترافیک در استان فارس روان است

سرهنگ دهقانی جانشین رئیس پلیس راه شمال استان فارس اظهار کرد: در حال حاضر تماممحور‌های مواصلاتی استان باز، و تردد به صورت روان و عادی در جریان است.

وی ادامه داد: محور شیراز به سپیدان حدفاصل گویم تا شیراز، محور شیراز - کازرون حدفاصل سه راهی سیاخ دارنگون به شیراز و شیراز به سمت فیروزآباد حدفاصل گردنه موک تا کوار تراکم ترافیک نسبت به دیگر محور‌ها بیشتر است، اما ترافیک روان و بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه فردا، برای تمام ورودی‌ها به سمت شیراز ترافیک سنگینی پیش بینی می‌شود، اضافه کرد: با توجه به برایندی که صورت گرفته تعداد زیادی از مسافران به سمت بوشهر، جم و عسلویه سفر کرده اند و پیش بینی می‌شود محور شیراز به کازرون، و بخصوص محور شیراز - جم - عسلویه و حوالی شیراز تا فیروزآباد، همچنین محور شمالی استان حدفاصل پادگان احمد بن موسی به سمت شیراز (محور شیراز - اصفهان ) ترافیک سنگینی وجود داشته باشد.

جانشین رئیس پلیس راه شمال استان فارس تصریح کرد: مسافران، زمان سفر را مدیریت کنند و سفر را برای ساعات پایانی نگذارند، از عجله و شتاب بی مورد خودداری و با سرعت مطمئنه حرکت کنند، با ماموران پلیس راه و راهداری که در طول مسیر مستقر هستند همکاری کنند و به توصیه‌های آن‌ها توجه کافی داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها