تکنیک وان‌پلاس برای جذب کاربران آیفون به سمت گوشی‌های خود

عوض کردن گوشی برای بسیاری از مردم کاری سختی به حساب می‌آید.

تکنیک وان‌پلاس برای جذب کاربران آیفون به سمت گوشی‌های خود

پروسه انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به جدید، به صورتی که چیزی فراموش نشود و همه چیز تمام و کمال به گوشی جدیدتر منتقل شود، می‌تواند به شدت زمان‌گیر و خسته کننده باشد و این دلیل می‌تواند عملیات خرید گوشی را برای مدت‎ها به تعویق بیاندازد. این موضوع در بسیاری از موارد درست است، اما نه زمانی که شما قصد داشته باشید به یک گوشی از کمپانی وان‌پلاس سوئیچ کنید. وان‌پلاس، این شرکت کوچک چینی با هدف‌های بلندپروازانه خود، امکان تعویض گوشی و انتقال اطلاعات را راحت‌تر از همیشه کرده است.

شرکت چینی وان‌پلاس در تلاش برای ترغیب مشتریان به خرید گوشی‌های خود، راه انتقال اطلاعات از گوشی‌های اندرویدی به دستگاه‌های وان‌پلاس را آسان کرده است. سازنده گوشی‌های هوشمند در اولین روز از سال 2018، برنامه OnePlus Switch را برای جابجایی اطلاعات به گوشی وان‌پلاس عرضه کرد. حالا وان‌پلاس 6T عرضه شده است و این شرکت در تلاش است تا افراد بیشتری را به سمت محصول جدید خود جذب کند. در همین راستا این شرکت برنامه OnePlus Switch را برای پشتیبانی از دستگاه‌های آیفون نیز عرضه کرده است. در حالیکه نسخه آیفون این برنامه همچنان در حال آزمایش است، اما شما می‌توانید به رایگان آن را دانلود کنید. علاوه‌براین، آخرین نسخه از برنامه وان‌پلاس سوئیچ برای اندروید هم از دستگاه‌های آیفون پشتیبانی می‌کند و امکان دانلود آن از گوگل پلی استور نیز وجود دارد.

وان‌پلاس سوئیچ به کارابران اجازه می‌دهد تا لیست مخاطبین، پیام‌های متنی، عکس‌ها و اطلاعات دیگر موجود در گوشی اندروید و یا iOSی خود را به گوشی وان‌پلاس جدید خود منتقل کنید. علاوه‌براین، این برنامه می‌تواند از اطلاعات شما بر روی گوشی نسخه پشتیبان (بکاپ) تهیه کرده و به صورت یک فایل فشرده در اختیار شما قرار دهد. شما می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید، با بازیابی این اطلاعات به محتویات سابق گوشی خود دسترسی داشته باشد.

منبع: سخت افزار مگ

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها