شهید «ملا حیدر فهیم» برای حفظ ارزش‌های اسلام با ضدانقلاب مبارزه کرد

شهید «ملا حیدر فهیم» برای حفظ ارزش‌های اسلام با ضدانقلاب مبارزه کرد

آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی امشب در یادواره شهید روحانی «ملا حیدر فهیم» که در سینما بهمن سنندج برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: این یادواره که در ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) برگزار شده بسیار ارزشمند است.

وی گفت: خاطرات دفاع مقدس که از مجاهدان سرافراز، نیروهای انقلاب، روحانیت و زنان و مردان مهاجر و انصار نقل می‌شود گنجینه‌ای بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه اگر انسان با نام شهدا مأنوس باشد یک توفیق الهی بوده و اینکه لحظاتی از عمر خود را با خاطرات این دلیرمردان باشیم لحظات معنوی است، تصریح کرد: مبارزه در راه خدا شکست ندارد چون هرکس در راه خدا جهاد کند یا پیروز می‌شود و یا به جایگاه والاتری که شهادت است می‌رسد.

وی گفت: شهید روحانی «ملاحیدر فهیم» برای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب با ضدانقلاب مبارزه کرد و در این راه هم به شهادت رسیدند و ایشان فردی انقلابی بود و در دوران زندگی خود هیچ‌وقت حاضر نشد که به امام یا انقلاب توهینی کند و در برابر آن ظالمان شهادت را قبول و پیشنهادهای ضدانقلاب را رد کرد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: فهیم بودن این است که انسان در شرایط سخت بتواند درست تصمیم بگیرد و در مسیر خدا بماند که یا شهید یا پیروز می‌شود.

وی با بیان اینکه جایگاه شهیدان در نزد خدا تعریف شده و والا است، اظهار کرد: شهدا نزد آفریدگار محبوب و خداوند نیز به شهدا افتخار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه باید از راه شهدا دور نشویم و به رشادت‌های آنان پشت نکنیم گفت: تا وقتی که از آرمان‌های شهدا دور نشویم پیروز و مقتدر هستیم چون تا زمانیکه در راه این دلیرمردان باشیم شهیدان هم به ما کمک می‌کنند.

وی گفت: سرافرازی اسلام و انقلاب در ماندگاری در ادامه راه شهدا است و باید اجازه ندهیم که از این مسیر دور شویم و کسانیکه در این خط بمانند اجر آنها عظیم است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها