مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد

رئیس هیئت کشتی خراسان شمالی به برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشتی استان در محل سالن علیدخت بجنورد اشاره کرد.

مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد

عیسی پور نادری با بیان اینکه در این مسابقات بیش از ۱۰۰کشتی گیر با یکدیگر به رقابت پرداختند اظهار کرد: بخش رشته آزاد در وزن ۵۷ کیلوگرم امیر علی زاده از شیروان، وزن ۶۱ کیلوگرم داریوش حضرتقلی زاده از شیروان، وزن ۶۵ کیلوگرم ابراهیم یزدانی از اسفراین، وزن ۷۰ کیلوگرم رضا براتی از بجنورد، وزن ۷۴ کیلوگرم حمید الهیان از بجنورد، وزن ۷۹ کیلوگرم احمد جفاکش از بجنورد عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

پور نادری تصریح کرد: در وزن ۸۶ کیلوگرم بابک رضایی از جاجرم، وزن ۹۲ کیلوگرم کمیل یونسی از بجنورد، وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی ربانی از بجنورد و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم یاسین سبحانی از بجنورد صاحب عناوین برتر شدند.

به گفته رئیس هیئت کشتی خراسان شمالی در رشته آزاد تیم های بجنورد، شیروان و جاجرم به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی همچنین با بیان نتایج این رقابت ها در رشته فرنگی بیان کرد: در وزن ۶۰ کیلوگرم سعید تختایی از اسفراین، وزن ۶۳ کیلوگرم مهدی گرمه ای از بجنورد، وزن ۶۷ کیلوگرم امیر اسمعیل آبادی از بجنورد، وزن ۷۲ کیلوگرم علی اکبر محمدی از بجنورد، وزن ۷۷ کیلوگرم فرید محمدی از بجنورد، وزن ۸۲ کیلوگرم خشایار طاهرپور از اسفراین، وزن ۸۷ کیلوگرم سعید معتمدی از بجنورد، وزن ۹۷ کیلو عبیدالله پروانه از بجنورد و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم حسین روحانی از بجنورد مقام های نخست این رقابت ها را کسب کردند.

رئیس هیئت کشتی خراسان شمالی گفت: در پایان نتایج تیمی بجنورد مقام نخست، اسفراین مقام دوم و شیروان مقام سوم تیمی مسابقات رشته فرنگی را کسب کردند.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها