نماینده مردم تهران در مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

ساز مخالف برخی از اعضای شورای شهر با محسن هاشمی قابل تامل است/ هاشمی بهترین گزینه برای شهرداری تهران است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: محسن هاشمی با توجه به سوابق اجرایی که در کارنامه کاری خود دارد بهترین گزینه برای تصدی شهرداری تهران است.

ساز مخالف برخی از اعضای شورای شهر با محسن هاشمی قابل تامل است/ هاشمی بهترین گزینه برای شهرداری تهران است

علیرضا محجوب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره عدم موافقت اعضای شورای شهر تهران با حضور محسن هاشمی به عنوان شهردار آینده تهران باتوجه به ابراز تمایل خود وی اظهار کرد: بنده از ابتدا و بدو شروع به کار شورای پنجم بارها تاکید داشتم که محسن هاشمی با توجه به سوابق اجرایی که در کارنامه خود دارد بهترین گزینه برای تصدی شهرداری تهران است اما واقعا برای بنده قابل تامل است که چرا برخی از دوستان در شورای شهر هنوز به این باور نرسیدند و مسیر دیگری را در پیش گرفتند.

وی افزود: ما در مجمع نمایندگان تهران هم بارها در جلساتی که با اعضای شورای شهر تهران داشتیم بر ضرورت حضور محسن هاشمی در مسند شهرداری تهران تاکید داشتم اما هنوز برای خود ما هم مشخص نیست که چرا این موضوع تا به امروز محقق نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از دوستان ما در شورای شهر تهران برای حضور محسن هاشمی در مسند شهرداری تهران تلاش‎های خود را آغاز کردند ولی به نتیجه مطلوبی دست پیدا نکردند.

محجوب خاطرنشان کرد: برخی در شورای شهر تهران برای حضور هاشمی در شهرداری تهران ساز مخالف می‎زنند که علت این کار نیز هنوز برای ما مشخص نشده است.

وی درباره اینکه آیا زد و بندهای خاصی در شورای شهر تهران برای عدم حضور محسن هاشمی در شهرداری تهران وجود دارد تاکید کرد: بنده نمی‎توانم صحت و سقم این موضوع را تایید کنم چرا که از نظر من نظرات هر فردی برای خودش محترم است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده معتقدم بهترین گزینه برای شهرداری تهران هاشمی اما قطعا در نهایت اعضای شورای شهر تهران تصمیم گیرنده اصلی در این ماجرا هستند.

محجوب درباره طرح اسامی چون ابتکار و آخوندی برای حضور در شهرداری تهران اظهار کرد: این اسمامی قبلا طرح شده است و در حال حاضر نام هیچ گزینه و فرد جدیدی در کنار محسن هاشمی برای حضور در شهرداری تهران قرار نگرفته است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها