عبدولی: پول نوشابه خریدن هم در مجارستان نداریم!

دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک و با تجربه‌ترین عضو تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اتحادیه جهانی نمی‌خواهد کشتی‌گیران ایرانی به مدال جهانی برسند و فکر نمی‌کنم حالا حالاها بتوانیم به مدال برسیم.

عبدولی: پول نوشابه خریدن هم در مجارستان نداریم!

به گزارش خبر فوری ؛ پس از ناکامی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی مجارستان که تاکنون با حذف ۹ فرنگی‌کار در ۱۰ وزن همراه بوده، سعید عبدولی باتجربه‌ و عنوان دارترین عضو تیم ملی که او نیز نتوانست به مدال برسد، اصلی‌ترین مقصر این ناکامی را اتحادیه جهانی و نحوه قرعه‌کشی و داوری این رقابت‌ها دانست و گفت:حق دارید نسبت به کسب این نتایج بدترین انتقادها را داشته باشید اما در میدان کشتی حاضر نشده‌اید و پای تلویزیون نشستن و قضاوت کردن خیلی با مبارزه در میدان کشتی خیلی تفاوت دارد. وقتی داور یک سوت علیه تو بزند نابود می‌شوی چه برسد به اینکه بخواهی امتیازات را جبران کنی. کدام کشتی‌گیر در تیم ملی مثل من جنگید؟ کدام یک توانست ۳ قهرمان جهان و اروپا را پشت سر هم شکست بدهد؟ البته بر سر اشتباهی که داشتم شکست خوردم و به فینال نرسیدم. من برای مدال برنز ۶ دقیقه حمله کردم اما نامردها یک امتیاز هم ندادند.

دارنده‌ مدال های طلای جهان و برنز المپیک خاطرنشان کرد: در ریو وقتی برنز گرفتم لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی گفت "برنز عبدولی برایتان کافی است" اما خدا را شکر رضایی هم توانست یک برنز دیگر بگیرد و نتوانستند کاری بکنند. با این شرایط نمی‌توانیم به مدال جهانی برسیم مگر اینکه کسی بیاید که کلاس کشتی بالایی داشته باشد و فضایی باشد تا مدال بگیرد. اما فکر نمی‌کنم حالا حالاها با این نگاه اتحادیه جهانی کشتی‌گیران ایرانی به مدال برسند.

وی افزود: قبول دارم باید بیشتر تمرین می‌کردم و بیشتر در اردوهای تیم ملی حاضر می شدم اما کسی نمی‌تواند شرایط من را درک کند.سخت است با ۳ فرزند و با ۱۴ سال سابقه حضور در تیم ملی در اردوها حاضر شوی.

عبدولی با بیان اینکه در این چند روز چندین بار گریه کرده است، گفت: پشت بچه ها بمانید و بی انصافی نکنید. این ناکامی دلایل زیادی دارد. داوری، مشکلات مالی فدراسیون، شورای فنی، مربی و سرمربی همه در این شکست دخیل هستند. انقدر گریه کرده‌ام که حساب ندارد. فقط بخاطر اینکه انقدر جان کندیم و اخر سر هم حقمان را ضایع کردند و نابودمان می‌کنند. این هم از بی کسی ماست البته خدا را داریم اما خدا که پایین نمی آید یقه لالوویچ را بگیرد و بگوید انقدر لج نکن!

وی که در صفحه اینستاگرام خود صحبت می کرد، افزود: باید یکی بیاید این وضعیت را درست کند. ان‌شاءالله همان فرشته و رهبر خوب بیاید و خوب رهبری کند. ما کسانی را داریم که بتوانند شاخ بزرگان دنیا را بشکنند اما وقتی فکر کشتی‌گیر مشغول است کارآیی پایین می‌آید. کشتی‌گیران خارجی مشکلات ما را ندارند و فقط به فکر تمرین و مسابقه هستند. مثلا همین استابلر آلمانی که باز هم قهرمان جهان شد فقط ۵ روز مانده به مسابقات به اردوی تیم ملی آلمان آمد و مثل ما مدام در اردوهای تیم ملی نیست. او در خانه و مزرعه اش سالن تمرین دارد که امکاناتش از خانه کشتی ما بیشتر است. پشت بچه ها را خالی نکنید و همه فحش‌ها را به من بدهید.خودم خاک پای همه‌تان هستم.بخدا پارسال برنز جهان گرفتم فقط ۲۷ میلیون تومان جایزه به من دادند. آخر با این پول چکار می‌توان کرد؟ در کشتی هیچ خبری نیست و همه برای خوشحالی مردم سختی‌ها را تحمل می کنند.

عبدولی در پایان گفت: الان ۳، ۴ روز است مسابقاتمان تمام شده و در مجارستان هستیم و در اتاق‌هایمان نشسته‌ایم. خدا شاهد است پول نوشابه خریدن هم نداریم! با آیدی کارتی که داریم فقط می‌توانیم در رستوران هتل غذا بخوریم. بخاطر مشکلاتی که بود توانستیم دلار تهیه کنیم. همش چشممان دنبال دست این و آن است. بنده خدا سرپرست تیم هم پولی دستش نیست. نمی‌خواهم کسی را مقصر کنم اما بالاخره این شرایط سخت است.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها