خط و نشان بونجاح برای سرخ‌پوشان: پرسپولیس خوب دفاع می‌کند ولی ما حمله خوبی داریم

مهاجم الجزایری السد در گفت‌وگو با سایت ای‌اف‌سی از بازی امروز مقابل پرسپولیس گفت.

خط و نشان بونجاح برای سرخ‌پوشان: پرسپولیس خوب دفاع می‌کند ولی ما حمله خوبی داریم

السد قطر در دیدار برگشت خود در لیگ قهرمانان آسیا در حالی برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت که بغداد بونجاح با 12 گل زده آقای گل رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا است و همه نگاه‌های قطری ها به سمت اوست.

بغداد بونجاح پیش از بازی با تیم فوتبال پرسپولیس، گفت‌: بازی با پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود و احتمالا شانس‌های کمی برای گلزنی نصیب دو تیم شود. به همین دلیل به ما خصوصا من بستگی دارد که از هر شانسی در این مسابقه برای گلزنی استفاده کنند. ما سه بار برابر پرسپولیس بازی کرده‌ایم که آنها دو بار موفق به شکست ما شدند و یک بار ما برنده مسابقه بودیم. در این مسابقه ما کاملا متمرکز هستیم تا بتوانیم تیم‌مان را به پیروزی برسانیم و برنده مسابقه شویم.

آقای گل فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اضافه کرد: پرسپولیس همیشه به خوبی و به مانند یک تیم دفاع می‌کند ولی ما از توانایی خوبی در خط حمله برخورداریم و من نیز امیدوارم که بتوانم گلزنی کنم و باعث پیروزی تیمم شوم. ما همگی مصمم هستیم که با پیروزی ورزشگاه آزادی را ترک کنیم.

مهاجم الجزایری تیم فوتبال السد در پایان صحبت‌های خود درباره شانس آقای گلی در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: خیلی به این فکر نمی‌کنم که آقای گل لیگ قهرمانان آسیا شوم. مهم‌ترین مساله برای ما کسب پیروزی در این دیدار است ولی اگر بتوانم گلزنی کنم طبیعتا خوشحال خواهم شد. گل مورد علاقه من در این رقابت‌ها گل اولی بود که در ایران به استقلال زدم. آن بازی مسیر ما را برای رسیدن به نیمه نهایی هموار کرد. گل زیبایی هم بود و کمک کرد برنده این دیدار شویم. در بازی برگشت یک مساوی گرفتیم و به نیمه نهایی راه یافتیم.

منبع: خبرآنلاین

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها