مهلت ایران برای اجرای خواسته‌های FATF تا فوریه ۲۰۱۹ تمدید شد

گروه ویژه اقدام مالی (FATF) مهلت ایران برای اجرای خواسته‌های خود را تا فوریه ۲۰۱۹ (چهار ماه دیگر) تمدید کرد.

مهلت ایران برای اجرای خواسته‌های FATF تا فوریه ۲۰۱۹ تمدید شد

گروه ویژه اقدام مالی (FATF) در آخرین روز از نشست ۶ روزه خود در پاریس، مهلت ایران برای اجرای خواسته‌های خود را تا فوریه ۲۰۱۹ (چهار ماه دیگر) تمدید کرد.

اخبار تکمیلی به زودی اعلام می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • م.چ
    0

    بیخود کردن...زودتر تکلیف معلوم بشه ...مردم از این وضع راحت بشن...

  • م.چ
    0

    بیخود کردن...زودتر تکلیف معلوم بشه ...مردم از این وضع راحت بشن...

  • حسین شلیق
    0

    فوری

  • ناشناس
    0

    کشور را به کدام سو می برند؟؟؟!!! --- در درون اکثریت دست اندر کاران کلیدی مدیریت کشور و افراد دیگری که هم دست و هم صدا با آنان با شتاب کشور را به دامان موسسه های مالی سرمایه داری جهان سوق می دهند ظاهرا خواسته یا ناخواسته تیشه به ریشه ی اصول انسان ساز و عدالت محور ستم ستیز نظام اسلامی می زنند و در عمل هیج تمایلی به تغییر رویکرد به درون گرایی و تلاش برای خود کفا کردن کشور از خود نشان نمی دهند. رویه ثابت تنگ تر کردن روز مره ی عرصه ی زندگی بر مردم در چند دوره در طول سالهای گذشته نشانگر شیفتگی طرفهای فوق برای تحقق تسلط سرمایه واصول مکتب سرمایه داری انسان ستیز ضد بشر بر کشور و بر طرف کردن همه موانع از سر این راه ناهمگن با اصول اسلامی و ارزشی است. اصل عدالت محوری اسلام را چنانچه از دست بدهیم یا در برنامه ریزیهای اقتصادی خود به ضرورت حاکمیت این اصل بگونه ای ضابطه مند و قانون مند با زمان شناسی توجه نکنیم خود با غفلت تیشه را برای نابود کردن میراث انقلاب اسلامی با دستان خویش به سوی ریشه های درخت مقدس نظام می بریم. هر حرکتی به سوی نظام سرمایه داری تضاد آشکار با قانون اساسی و اصول اسلامی نظام دارد و دانسته یا نداسته به سوی تهی کردن انقلاب اسلامی از اصول ارزشی – الهی خود به پیش می رود.

  • رضا
    0

    اگه به دموکراسی اعتقاد دارید رای و نظر اکثریت مهم است مثل انتخاب حسن روحانی که بایستی مردم تاوان انتخاب خودشون را هم بدهند. مضافا کار را پیر و پیغمبری و دنیا و اخرتی نکنید ما هم مثل تمام مردم جهان بایستی طبق رای اکثر ملت حرکت کنیم

  • دددد
    0

    یک ساختمان٣طبقه از چند چینه درست شده؟(هر چینه ۴واحد) جوابش١٢میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها