عضو فراکسیون امید مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

اجرای طرح شفافیت آرا در شرایط فعلی به صلاح نیست/ نمایندگان تحت فشار هستند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح شفافیت آرا در شرایط امروز مجلس که نمایندگان تحت فشار قرار دارند به صلاح نیست.

اجرای طرح شفافیت آرا در شرایط فعلی به صلاح نیست/ نمایندگان تحت فشار هستند

فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره درخواست برخی از نمایندگان برای اجرای طرح شفافیت آرا اظهار کرد: از یک سال پیش فتحی نماینده تهران و عضو فراکسیون امید طرح شفافیت آرا را مطرح کرد اما به دلیل بررسی مسائل اقتصادی در آن مقطع این طرح مسکوت ماند.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر درخواستی را برای شفافیت آرا جمع آوری کرد که این طرح با درخواست فتحی ادغام و در مجلس مود بررسی قرار گرفت.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:خود نفس کار که شفافیت سازی است بسیار خوب است و‌ بنده خودم هم طرفدار این طرح بودم و معتقدم هرچی به نفع مردم باشد ما نظر موافق خواهیم داد اما برخی از نمایندگان معتقدند که به دلیل پخش شدن برخی از موضوعات و فشارهایی که وجود دارد به این طرح در مجلس رای ندادند.

ذوالقدر با اشاره به اینکه نحوه رای دادن در بسیاری از مجالس دنیا مخففی است گفت: در شرایط فعلی قطعا امکان علنی شدن رای نمایندگان بسیار سخت است.

وی درباره بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اینکه نهادهای موازی نباید با دولت در کشور فعالیت کنند تاکید کرد: حتما گزارش هایی در این باره به مقام رهبری رسیده است که ایشان درباره نهادهای موازی بیاناتی را مطرح کردند اما قطعا بنده به مانند بسیاری از مسئولین براین باورم که انجام اقدامات موازی و همسو با اهداف دولت، قوه مجریه را در اجرای اهداف و وظایفی که برعهده دارد با مشکل روبه رو‌خواهد کرد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ع
    0

    سلام مردم روچی فکر کر دین شفافیت مالی برای بیگانگان اری ولی برای مردم نه

  • میلاد
    0

    با سلام این شیوه منافقین هست که از کاه کوه بسازند و مظلوم نمایی بکنند . مجلس در چه شرایطی هست که مردم نباید بدانند کی چکار کرده ؟ دولت و مجلس محترم هرکاری که دلشان خواست کردند ، مگر از نظر شما تصویب برجام و fatf و cft خدمت به کشور نبوده و نیست پس بگذارید مردم بداند شما چه خدمت ارزنده ای به این نظام کرده اید و آنها با رای ندادن چه خیانتی کردند . بگذارید مردم خادمینی چون شماها را بشناسند .

  • حسنی
    0

    ایکاش به جای این بحث های بی نتیجه به فکر معیشت مردم ضعیف باشند.قیمتها هر روز و بلکه ساعتی در حال صعوده.ظلم بالاتر از این هم در حق این ملت سراغ دارید؟نمایندگان چه اندازه به اجرای قوانین مصوب اشراف دارند که ااگر انها اجرایی بشه همه مشکلات حله.پس تصویب پی در پی قانون بدون مجری چه مشکلی رو حل میکنه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها