نوکیا 3.1 پلاس با دوربین دوگانه و قیمت 150 دلار معرفی شد

کمپانی HMD Global صاحب برند نوکیا در چند هفته اخیر حسابی پر کار بوده و حالا پس از معرفی نوکیا 5.1 پلاس و نوکیا 6.1 پلاس، از گوشی ارزان قیمت (به نسبت) نوکیا 3.1 پلاس رونمایی کرده است.

نوکیا 3.1 پلاس با دوربین دوگانه و قیمت 150 دلار معرفی شد

نوکیای جدید از یک نمایشگر 5.99 اینچی IPS برخوردار است که با رزولوشن 1440 در 720 و نسبت ابعاد 18:9، کیفیت قابل قبولی (با توجه به استانداردهای روز) ارائه می کند. تلفن مورد بحث همچنین از چیپست هشت هسته ای مدیاتک P22 بهره مند بوده که با فناوری 12 نانومتری تولید شده است.

نوکیا 3.1 پلاس در دو نسخه به دست مشتریان می رسد که اولی 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی داشته و نسخه گران تر با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. البته هر دو مدل دو سیم کارته بوده و به درگاه کارت حافظه میکرو اس دی اختصاصی مجهز هستند.

در زمینه تصویربرداری نیز ماژول دوربین دوگانه با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی در خدمت کاربر بوده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی هم برای سلفی مد نظر قرار گرفته است. در ضمن هر دو دوربین اصلی و سلفی توانایی ثبت عکس های بوکه را خواهند داشت.

نوکیا 3.1 پلاس به صورت پیش فرض از اندروید 9 پای بهره می برد

از نظر نرم افزار، نوکیا 3.1 پلاس هم مانند سایر گوشی های برند نوکیا عضو برنامه Android One بوده و به صورت ماهانه آپدیت های امنیتی را دریافت می کند. این گوشی همچنین حداقل تا دو سال نسخه های جدید اندروید را دریافت خواهد کرد و به صورت پیش فرض از اندروید 9 پای بهره مند خواهد بود.

گفتنی است موبایل ارزان قیمت جدید نوکیا با باتری 3500 میلی آمپر ساعتی و در رنگ های آبی، سفید و مشکی با قیمت 155 دلار (برای مدل 32 گیگابایتی) به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها