محمدیان: کانون‌های بسیج رسانه در تمام شهرستان‌های خراسان رضوی راه‌اندازی شد

محمدیان: کانون‌های بسیج رسانه در تمام شهرستان‌های خراسان رضوی راه‌اندازی شد

عباس محمدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه اجلاس سالیانه بسیج در فرهنگسرای رسانه مشهد اظهار داشت: رسانه‌های برآمده از انقلاب باید در تراز انقلاب باشند.

وی تاکید کرد: برای اینکه حرف انقلاب را بزنیم نیاز به تربیت نیروهای مستعد و انقلابی به ویژه در حوزه رسانه داریم و بسیج با ورود به این عرصه توانسته است در تمام شهرستان‌ها کانون‌های رسانه را راه اندازی کند.

محمدیان افزود: دشمن با تمام ابزار در حال رصد فعالیت‌های ایران به ویژه جوانان بوده و حوزه مهم و تاثیرگذار آن نیز رسانه است.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی بیان کرد: اگر در گذشته جنگ ما سخت‌افزاری بود و فرماندهان و پیاده نظام و سرباز در آن درگیر نبردی سخت با دشمن بودند اما امروز خاکریزها فرماندهی و ابزار جنگ تغییر یافته و دشمن تلاش می‌کند با جنگ نرم به شیعه‌هراسی، ایران‌هراسی و اسلام‌ستیزی در جهان دست پیدا کند.

وی با اشاره به اهمیت رسانه در شرایط کنونی افزود: در جهان امروز رسانه مرز ندارد و جامعه‌ای موفق است که در انتشار عملکرد خود وارد میدان شود، لذا معتقدیم که هر پایگاه بسیج در کشور باید خود یک رسانه باشد.

محمدیان با اشاره به اینکه امروز دنیا تشنه اسلام ناب است و این مهم توسط رسانه‌ها محقق می‌شود تاکید کرد: شناساندن اسلام توسط اصحاب رسانه امکان پذیر است خبرنگاران و رسانه‌های برآمده از جامعه اسلامی و انقلابی باید در تراز انقلاب باشند و تلاش کنند مطالبه گر حقوق مردم باشند.

محمدیان تصریح کرد: چیزی که دشمن به عنوان گزینه روی میز از آن صحبت می‌کند تنها یک انحراف است در این شرایط باید گوش به فرمان نایب برحق امام زمان باشیم و با بصیرت حرکت کنیم چون انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان است و آنها با ایجاد هر فضای سعی دارند تا ضربه ای سنگین به انقلاب و نظام اسلامی بزنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها