اقدام سیاه رویا که از شوهرش راضی نبود! / پلیس در آن خانه چه کرد؟!

رویا به هوای ازدواج با سینا زندگی خود و رامین را نابود کرد.

اقدام سیاه رویا که از شوهرش راضی نبود! / پلیس در آن خانه چه کرد؟!

رویا، زن 28 ساله پس از اینکه بخاطر دوستی با مرد غریبه دستگیر شده بود در دادسرا به بازپرس گفت: به اصرار خانواده ام با پسری به نام رامین ازدواج کردم، استدلال خانواده ام این بود که چون وضع مالی رامین خوب است خوشبخت خواهم شد.

این زن ادامه داد: پس از سه سال زندگی مشترک صاحب دو دختر شدیم و من احساس کردم زندگیمان رنگ تازه ای خواهد گرفت اما در اشتباه بودم چرا که رامین بیش از پیش درگیر کار و مشغله های خود شده بود و هیچ توجهی به من و بچه ها نمی کرد.

وی افزود: در همان روزها بود که سینا دوباره بر سر راه زندگیم قرار گرفت. در دوران دبیرستان او هر روز بر سر راهم قرار می گرفت و به بهانه های مختلف به من ابراز علاقه می کرد اما من به او توجهی نمی کردم.

رویا بیان کرد: سینا هم ازدواج کرده بود اما از زندگی اش ناراضی بود و به خاطر بیکاری روزهای سختی را می گذراند. بدین ترتیب رابطه من و سینا با درددل کردن برای یکدیگر آغاز شد به طوری که هفته ای چند بار همدیگر را ملاقات می کردیم و من به بهانه های مختلف به او کمک مالی می کردم.

این زن ادامه داد: تا این که پیشنهاد داد هر دو از همسرانمان جدا شویم و با یکدیگر ازدواج کنیم. او می گفت من که فرزندی ندارم اما حاضرم نوکر فرزندان تو باشم. با وجود آن که دلم برای سروش می سوخت ولی با وسوسه های سینا تصمیم به جدایی از او گرفتم.

رویا بیان کرد: ارتباط من و سینا به حدی پیش رفت که در غیاب همسرم به خانه ما می آمد و فرزندانم نیز او را عمو صدا می زدند در حالی که او قرار بود شوهر من شود. در یکی از روزها که رامین در خانه نبود سینا به خانه ما آمده بود و در اتاق خواب با یکدیگر خلوت کرده بودیم تا اینکه همسرم به ناگاه وارد اتاق شد و با صحنه زشتی مواجه شد، در همان حالت در را بست و با پلیس تماس گرفت و در ادامه هر دوی ما دستگیر شدیم.

منبع: رکنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها