لگانس ۲-۱ بارسلونا؛ شوک بزرگ به آبی و اناری‌ها

بارسلونا برای دومین هفته متوالی در کسب برد ناکام ماند.

لگانس ۲-۱ بارسلونا؛ شوک بزرگ به آبی و اناری‌ها

بعد از شروع عالی در ابتدای فصل، حالا بارسلونا با دو نتیجه بد در دو هفته اخیر، هوادارانش را نگران کرده، تیم والورده در هفته ششم مقابل لگانس شکست خورد.

در یکی از بازی های همزمان چهارشنبه شب از هفته ششم فوتبال اسپانیا، لگانس قعرنشین میزبان بارسلونا بود. بارسلونا که ابتدای هفته بعد از کسب چهار برد پیاپی در لیگ، مقابل خیرونا در خانه متوقف شده بود به دنبال برد در این مسابقه بود. یاران والورده شروع خوبی هم در بازی داشتند. در دقیقه ۱۲ حرکت انفرادی مسی با پاس خوب وی برای کوتینیو همراه شد و این بازیکن با یک ضربه تماشایی، دروازه حریف را به زیبایی تمام باز کرد.

بارسلون تا دقیقه ۲۵ همچنان بر بازی حکمفرما بود و شانس گل بعدی را هم داشت ولی در رسیدن به گل ناکام بود. در آن سمت، لگانس کم کم از دقیقه ۳۰ خودش را در زمین پیدا کرد و شروع به موقعیت سازی کرد، آن ها در تلاش هایشان در نیمه اول به توفیق نرسیدند ولی شروعی عالی در نیمه دوم داشتند و در دو دقیقه به دو گل رسیدند.

دقیقه ۵۲ یک سانتر از جناح چپ با ضربه سر نبیل الزهر همراه شد و بازی به تساوی رسید. دو دقیقه بعد بارسلونا بار دیگر غافلگیر شد. زمان زیادی از گل نگذشته بود، که گل بعدی از راه رسید. در واقع همان توپی که در میانه میدان برای شروع مجدد بازی کاشته شد، در نهایت به گل بدل شد. یک اشتباه از پیکه در خط دفاع، مهاجم لگانس را در موقعیت خوبی قرار داد و رودریگز دقیقه ۵۴ بازی را ۲-۱ کرد.

بعد از این گل بارسلونا یکی دو موقعیت عالی برای تساوی کشاندن بازی داشت ولی در رسیدن به گل ناکام بود تا در دو هفته اخیر ۵ امتیاز از دست داده باشد و در آستانه از دست دادن صدر قرار گیرد.

منبع: نود

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها