گلکسی +J4 و +J6 به طور رسمی توسط سامسونگ معرفی شدند

ساعاتی پیش سامسونگ از دو میان‌رده خوش قیمت خود، گلکسی J4+ و J6+ رونمایی کرد.

گلکسی +J4 و +J6 به طور رسمی توسط سامسونگ معرفی شدند

طراحی مدرن، نسبت تصویر 18.5:9 و حاشیه‌های اندک از ویژگی‌های دو میان‌رده جدید سامسونگ هستند.

پرچمداران سری اس و نوت سامسونگ همواره جزو بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های بازار بوده‌اند و ویژگی‌های دوست داشتنی متعددی را در آن‌ها شاهد هستیم. محصولات میان رده سامسونگ نیز جزو محبوب‌ترین محصولات در کشورهای در حال توسعه هستند.

با این حال محصولات میان‌رده و رده پایین سامسونگ پیش از این همواره فاقد ویژگی‌های جذاب پرچمداران این شرکت بودند. اما در سال 2018 این روند تغییر کرد و شاهد استفاده از صفحه نمایش‌هایی با نسبت تصویر 18.5:9 و دیگر ویژگی‌های جذاب در میان‌رده‌های سری A و J بودیم.

گلکسی J4+ و گلکسی J6+ هر دو با الگو گرفتن از گوشی‌های رده بالا و گران قیمت سامسونگ ساخته شده‌اند ولی قیمت نهایی در مقایسه با کارایی آن‌ها بسیار مناسب است و این 2 گوشی را به انتخابی مقرون به صرفه برای کسانی که قصد خرید یک گوشی میان‌رده مدرن دارند تبدیل می‌کند.

گلکسی J6+:

سنسور اثر انگشت گلکسی J6+ با دکمه پاور گوشی ادغام شده و در لبه سمت راست گوشی قرار دارد. برخلاف بسیاری از میان‌رده‌ها که در ساخت قسمت پشتی آن‌ها از پلاستیک استفاده می‌شود، سامسونگ ترجیح داده تا از شیشه برای قسمت پشت گلکسی J6+ استفاده کند تا ظاهر این گوشی را جذاب‌تر کند.

گلکسی J6+ سامسونگ دارای صفحه نمایش 6 اینچی IPS با نسبت تصویر 18.5:9، رزولوشن 1480 x 720 و تراکم پیکسلی 274 پیکسل در هر اینچ است. از سایر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین دوگانه 13+5 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپ دراگون 450 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم، 32 و یا 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 3300 میلی‌ آمپر ساعتی اشاره کرد.

این گوشی در رنگ‌های مشکی، خاکستری و قرمز با قیمتی معادل 220 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی J4+:

در نگاه اول تشخیص گلکسی J4+ از J6+ امری بسیار دشوار است. چراکه هر 2 گوشی مجهز به صفحه نمایش 6 اینچی و طراحی تقریباً یکسان هستند. از جمله تفاوفت‌های گلکسی J4+ نسبت به گلکسی J6+ به مواردی نظیر فقدان سنسور اثر انگشت و دوربین دوگانه اشاره کرد.

شباهت‌های این دو گوشی تنها به ظاهر آن‌ها ختم نمی‌شود و در بخش سخت افزار نیز شاهد استفاده از پردازنده یکسان، باتری یکسان و درگاه Micro-USB در هردو گوشی هستیم.

گلکسی J4+ در دو مدل مجهز به 2 گیگابایت حافظه رم در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت حافظه رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: زومیت

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها