روحانی در نیویورک: ترامپ باید به عقب برگردد

رییس جمهور در پاسخ به درخواست مسئولان آمریکایی برای مذاکره با مقامات ایرانی اعلام کرد:ترامپ قبل از اینکه از گفت‌وگو سخن بگوید؛ باید به عقب برگردد.

روحانی در نیویورک: ترامپ باید به عقب برگردد

دکتر حسن روحانی در جلسه بامدیران رسانه ای آمریکا گفت: ترامپ حداقل 4 اقدام غلط انجام داد. خروج از برجام و نادیده گرفتن تعهدات بین المللی، فشار به کشورها برای عدم همکاری با ما.تحریم مردم و دخالت در امور داخلی ایران. قبل از اینکه از گفتگو سخن بگوید؛ باید به عقب برگردد.

منبع: ایسنا

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    مردم راه جدایی از انقلاب اسلامی را بر نمی تابند --- آقای روحانی!!! غنج خوردن دل پر عشق شما پیش طرف آمریکایی جواب داد ولی گمان نمی رود مردم انقلابی داغ دیده ی بیش از نیم قرن از آمریکا و رنج دیده از تجربه های تلخ پنج ساله با شما چنین عشق عزت زدای پر داغ و رنج آفرین را بر بتابند. ده ها میلیون از مردم خداپرست انقلابی ایران اسلامی حرکت در راه جدایی از رهبری را حرکت خفت بار یزیدی به سوی خرابات شاه و طاغوتان دنیا پرست از خدا بی خبر می بینند. این راه در تضاد با آرمانهای الهی حیات بخش رهبر کبیر فقید انقلاب اسلامی خمینی کبیر ( ره ) است و هیچ سنخیتی با الگوی الهی نهضت عاشورای حسینی ندارد بلکه این راه شوم منفور ، ایران را بار دگر به پرتگاه دنیا پرستی واپس گرای جدایی از انقلاب و نظام اسلامی خواهد افکند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها