پروازهای فرودگاه خرم‌آباد افزایش می‌یابد‌

پروازهای فرودگاه خرم‌آباد افزایش می‌یابد‌

هوشنگ بازوند عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در رابطه با پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در استان اظهار داشت: بناشده پرواز این شرکت از هفته آینده در نوبت عصر در فرودگاه خرم‌آباد آغاز شود.

محمد نادری نماینده شرکت لاستیک‌سازی خرم‌آباد نیز در حاشیه بازدید استاندار لرستان از وضعیت سخت این کارخانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیرساخت‌های آب، برق، گاز و زمین این کارخانه تاکنون فراهم‌شده است.

وی به مشکل آب برای این کارخانه اشاره کرد و افزود: آب منطقه‌ای چند چاه برای تأمین آب کارخانه لاستیک‌سازی تعبیه کرده بود اما پس از بررسی لازم مشخص شد که این چاه‌ها دبی لازم را دارند که با مکاتباتی که انجام شد از طرح انتقال آب کاکارضا 1.4 میلیون مترمکعب در سال تخصیص داده شد.

نماینده شرکت لاستیک‌سازی خرم‌آباد عنوان کرد: در راستای برق نیز با مکاتباتی که با برق باختر داشته‌ایم قرارداد منعقدشده است و بحث انتقال برق نیز از پست کمالوند مشاور گرفته می‌شود تا این کار انجام شود.

وی بیان کرد: 44 هکتار زمین با شرکت شهرک‌ها قرارداد بسته شد ولی به دلیل شیب زیاد زمین حجم عملیات‌ها بسیار بالابود که 16 هکتار از قسمت جنوبی زمین این کار انجام می‌شود.

نادری بابیان اینکه برای گاز این کارخانه نیز قراردادی بسته‌شده است، گفت: هم‌اکنون این کارخانه ازلحاظ زیرساخت مشکلی ندارد.

وی تصریح کرد: برای تسطیح زمین این کارخانه با شرکت ساختمان‌سازان صنعت آفرین حدود 15 میلیارد تومان قرارداد بسته‌شده است و هم‌زمان با تسطیح سیل بندها و دیوارهای پیرامون نیز اجرا می‌شود.

نماینده شرکت لاستیک‌سازی خرم‌آباد مجموع سرمایه‌گذاری این کارخانه را هزار و 100 میلیارد تومان برشمرد و گفت: در فاز نخست آن 52 هزار تن لاستیک سبک تولید می‌شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها