ژست توهین‌آمیز، آنچلوتی را به کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال آلمان کشاند

ژست توهین‌آمیز، آنچلوتی را به کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال آلمان کشاند

ژست توهین‌آمیزی که کارلو آنچلوتی شب گذشته (شنبه) در پایان بازی خارج از خانه تیمش برابر هرتابرلین رو به یکی از هواداران تیم میزبان گرفت، برای او دردسرساز شد.

باواریایی‌ها و سرمربی ایتالیایی‌شان به دلیل عقب بودن از حریف تا دقیقه ششم وقت‌های تلف شده نیمه دوم تحت فشار روانی قرار داشتند و به همین دلیل کارلتو پاسخ یکی از هواداران میزبان را که او را عصبانی کرده بود، با یک حرکت ناشایست داد. او پس از بازی هم به انجام این حرکت زشت اعتراف کرد و به همین دلیل حالا به کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال آلمان احضار شده است تا درباره کاری که انجام داد توضیح دهد.

آنچلوتی مدعی شده است که هوادار مذکور بعد از بازی به سمت نیمکت بایرن مونیخ آب دهان انداخته است و به همین دلیل او مقابله به مثل کرده است.

اکنون نشریه کیکر نوشته است که سرمربی پیشین رئال باید به مقامات انضباطی فوتبال آلمان پاسخ دهد و احتمال مجازات شدن وی وجود دارد.

کیکر در همین حال نوشته است که علاوه بر کارلتو، رونه یاراشتین، دروازه‌بان هرتابرلین هم به کمیته انضباطی احضار شده است که دلیل آن حرکت تند این بازیکن در پایان بوود که منجر شد جو مسابقه به تنش کشیده شود. او از سر عصبانیت توپ را محکم به سمت ژابی آلونسو، هافبک اسپانیایی باواریایی‌ها پرتاب کرد.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها