برق ۳۹۰۰ مشترک گیلانی همچنان قطع است

برق ۳۹۰۰ مشترک گیلانی همچنان قطع است

جمشید طالبی با اشاره به اینکه به‌دلیل بحران بارش برف و وزش باد 70 کیلومتر در ساعت، برق بیش از 200 هزار مشترک برق در گیلان قطع شد اظهار داشت: با تلاش گسترده 229 اکیپ عملیاتی برق رسانی در استان، حجم گسترده‌ای از خاموشی‌های مذکور برطرف شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با تاکید بر اینکه از 229 اکیپ عملیاتی مذکور 52 اکیپ از استان‌های همجوار به‌منظور همکاری در رفع خاموشی‌ها به استان اعزام شدند افزود: اکیپ‌های مذکور از استان‌های اردبیل، زنجان، مازندران و قزوین به‌منظور همکاری وارد استان شدند.

طالبی عمده خاموشی‌ها را در شهرستان‌های رشت، آستانه اشرفیه، سیاهکل و دیلمان عنوان کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی و گسترده اکیپ‌های عملیاتی صنعت برق در استان، عمده خاموشی‌ها در استان برطرف شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برق 3 هزار و 900 خانوار گیلانی همچنان قطع است تاکید کرد: عمده خانوار‌های مذکور از مشترکان روستایی هستند و عملیات رفع خاموشی‌ها در این مناطق همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با تاکید بر اینکه تلاش است تا پایان امشب تمامی خاموشی‌ها در مشترکان برق سطح استان برطرف شود خاطرنشان کرد: علت اصلی خاموشی‌ها در مشترکان برق روستایی، سیم پارگی‌های ناشی از سقوط برف است.

طالبی سیم پارگی‌های ناشی از برف‌روبی منازل شهری را از عمده مشکلات قطعی برق در مناطق شهری بعد از برطرف کردن خاموشی‌های عمده در شهر عنوان کرد و افزود: از همشهریان عزیز درخواست می‌شود در زمان برف‌روبی سقف منازل از ریختن برف بر روی سیم‌های برق پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند خاموشی‌های برق را به‌وسیله تماس تلفنی به شرکت توزیع نیروی برق گزارش دهند خاطرنشان کرد: در صورت مشغول بودن شماره‌های اعلام شده، شهروندان می‌توانند با شماره 33665000 روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان تماس حاصل کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با تاکید بر اینکه با بازگشایی راه‌‌ها، ترافیک در محورها و معابر شهرها گسترش یافته است بیان کرد: تردد در برخی معابر و کوچه‌های فرعی استان به‌سختی انجام می‌شود و این امر، عملیات اکیپ‌ها را با کندی مواجه می‌کند.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها