رزمایش طرح ترافیک نوروزی از ۲۵ اسفندماه در اردبیل آغاز می‌شود

رزمایش طرح ترافیک نوروزی از ۲۵ اسفندماه در اردبیل آغاز می‌شود

رحیم آقامحمدی عصر امروز در دومین جلسه کمیته تسهیلات سفرهای نوروزی و جلسه تبیین آمادگی برای سفرهای نوروزی در جمع شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته رزمایش طرح ترافیک نوروزی از 25 اسفندماه در سطح استان اردبیل آغاز می‌شود و در این زمینه از تمامی امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی استان استفاده می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مناسب رزمایش طرح ترافیک نوروزی در سطح استان انجام شده و امیدواریم بتوانیم با اجرای این رزمایش طرح ترافیک نوروزی را به خوبی اجرا کنیم و شاهد جلب رضایت مسافران و ترددکنندگان در سطح استان باشیم.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: عوامل و دستگاههای مربوطه در اجرای این رزمایش شرکت خواهند داشت و هم‌اکنون تمامی اقدامات و برنامه‌های لازم در این زمینه انجام شده که امیدواریم در این زمینه شاهد وضعیت مطلوبی باشیم و به اهداف خود در برای کنترل مناسب ترافیک برسیم.

آقامحمدی بیان کرد: متاسفانه به دلیل تصادفاتی در سال گذشته با مشکلاتی در زمینه حضور طرفین در شرکت‌های بیمه مواجه شدیم که این موضوع به دلیل مسافر بودن گردشگران مانع از ارائه اقدامات مناسب شد، چرا که برخی از شرکتها در استان اردبیل از نمایندگان بیمه برخوردار نبودند.

وی تصریح کرد: امیدواریم اقدامات لازم در راستای حل مشکلات بیمه به نمایندگان این مراکز ابلاغ شود تا همانند سال گذشته مشکلاتی از این قبیل پیش نیاید و مشکلات مربوط به این بخش در کمترین زمان ممکن برطرف شود که در این راستا نیازمند همکاری و مشارکت دستگاه‌های مربوطه هستیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها