یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در مسابقات ورزش دانش‌آموزی کشور شرکت کردند

یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در مسابقات ورزش دانش‌آموزی کشور شرکت کردند

فرشید ارمیان پیش از هر امروز در پنجمین مجمع عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور که با حضور مدیران هیئت‌های این فدراسیون در استان‌های مختلف کشور و به میزبانی یزد برگزار شد اظهار داشت: امسال مسابقات دانش‌آموزی در استان‌های قم، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، کردستان، مرکزی و فارس برگزار شد.

وی با بیان اینکه در حوزه بین‌الملل هم سه تیم به مسابقات جهانی اعزام شدند، گفت: تیم فوتسال از آذربایجان شرقی، بسکتبال سه نفره شهر تهران و والیبال آذربایجان غربی این سه تیم را تشکیل می‌دادند.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور در سطح شهرستانی بیش از یک میلیون و 900 هزار نفر، در سطح استانی بیش از 100 هزار نفر و در بخش کشوری بالغ بر 8 هزار نفر دانش‌آموز تحت پوشش مسابقات ورزشی قرار گرفتند.

ارمیان عنوان کرد: به واسطه شعار امنیت، سلامت و رضایت، در یک فعالیت تحلیلی، تمام مخاطبان بر اساس برنامه‌‌هایی که در مسابقات اتفاق می‌افتاد مورد بررسی قرار گرفتند که 81 درصد رضایت کامل از لحاظ وضعیت کیفی مسابقات داشتند.

وی عنوان کرد: در راستای توسعه فعالیت‌های ورزشی سعی شد که دانش‌آموزان مدارس نقاط مختلف کشور تحت پوشش برنامه‌های ورزشی این فدراسیون قرار گیرند.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور تصریح کرد: برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های ورزشی در استان‌های مختلف کشور، شش استانی که میزبان مسابقات کشوری ورزش دانش‌آموزی بودند، جلسات هماهنگی برای بهتر شدن برنامه‌ها برگزار کردند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها