شوهر پری سر میلاد را در خلوت زنش برید!

پری زمانی که با میلاد قرار شبانه در خانه گذاشته بود تصورش را هم نمی کرد که شوهرش سر برسد.

شوهر پری سر میلاد را در خلوت زنش برید!

به گزارش گروه حوادث رکنا، پری، زن ۲۴ساله پس از انتقال به اتاق بازپرس ویژه قتل گفت: پس از قبولی در دانشگاه مجید، پسر عمه ام به خواستگاری ام آمد آن ها در شهرستان ساکن بودند و ما تا قبل از ازدواج هیچ ارتباطی با همدیگر نداشتیم اما به خاطر نسبت فامیلی خیلی زود مراسم عقد برگزار شد و ما با هم ازدواج کردیم.

وی ادامه داد: از همان روزهای اول زندگی مان بداخلاقی های شوهرم شروع شد و به خاطر هر مسئله کوچکی با یکدیگر درگیر می شدیم. تا این که به عنوان منشی در یک شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی مشغول به کار شدم پس از مدتی جوان ۲۲ ساله ای به نام میلاد نیز در آن شرکت استخدام شد. او حسابدار بود و خیلی زود با یکدیگر آشنا شدیم و من اسرار زندگی خصوصی ام و اختلافاتی را که با همسرم داشتم برای او بازگو می کردم.

پری در ادامه اضافه کرد: او به بهانه کمک به من وارد زندگی ام شد و چون شوهرم نیز در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت داشت میلاد با او طرح دوستی ریخت تا راحت تر بتواند به خانه ما رفت و آمد کند این گونه بود که من و میلاد به یکدیگر علاقه مند شدیم و من حتی کلید یدکی خانه ام را در اختیار او گذاشتم تا زمانی که شوهرم در خانه نیست به خانه بیاید تا با هم باشیم.

وی ادامه داد: تا این که هفته قبل میلاد نیمه شب وارد منزل ما شده بود، همسرم به من گفته بود که به ماموریت رفته است اما ناگهان شوهرم وارد خانه شد و با چاقویی که در دست داشت سر میلاد را برید. او قصد داشت مرا نیز به قتل برساند که ماموران پلیس سر رسیدند و او را دستگیر کردند.

منبع: رکنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها