بازار مسکن، کسی برای خرید پا پیش نمی‌گذارد!

قیمت مسکن از ابتدای سال تا کنون 62 درصد افزایش یافته است. مسکن سرمایه‌ای‌ترین کالای ایرانی سال هاست که در سبد خانوار ایرانی جای ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

بازار مسکن، کسی برای خرید پا پیش نمی‌گذارد!

این بازار اما موقعیت متفاوت‌تری را نسبت به قبل دارد . در این بازار فروشنده کمتر پیدا می‌شود. اغلب مالکان دست از فروش کشیده‌اند و منتظرند قیمت‌ها راه خود را روشن کنند .

تب رشد قیمت‌ها به گفته برخی فعالان بازار در حال فروکش است چرا که تقاضا برای خرید مسکن، در این وضعیت در تهران پایین بوده و کسی یارای خرید واحد مسکونی، به قیمتی متوسط هفت میلیون و سیصد هزار تومان را ندارد.

منبع: خبرآنلاین

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    0

    این خبرهای بدون نام ونشان ومنبع اصل واساس ندارد وخبر موثق دراین زمینه مربوط به رییس اتحادیه املا ک تهران است که هفته پیش ایشان فرموده بودند مسکن دررونق کامل است وفعلا تا اخرسال و سال اینده رونق ورشد فیمت ان ادامه دارد ووظیفه رسانه ها انتقال اخبار صحیح وقدرت تجزیه تحلیل درست به ملت است ونه گمراه کردن جامعه گول زدن ملت که نتیجه ان ایجاد خسارت کلان در تصمیم گیری افراد گردد وبا رکود رکود گفتن چیزی که عاید مملکت میگردد رکود است و رفتن پول دربانک و ربا خواری وجنگ با خدا

  • کمیل
    0

    جهش انفجاری مسکن در سالهای 86 و 92 از متری 450 هزار تومان به حدود دو میلیون و نیم ( بعنوان مثال در جنوب منطقه 10 تهران) تا سالها قدرت خرید متقاضیان (مصرف کنندگان) را پایین آورده بود . حال که اوضاع بدین صورت شده (متری هفت و نیم میلیون ) نباید هم منتظر خرید و فروش باشیم مگر اشخاص وابسته و سرمایه دار..... که از این شکاف نهایت سوء استفاده را خواهند برد .

  • مسعود
    0

    الکی میگه!چند وقت است در املاک منطقه پنج دنبال خرید واحدی آپارتمانی هستم پیدا نمیکنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها