عطریانفر در پاسخ به کمپین فرزندت کجاست؟

همسرم کارمند بازنشسته صدا و سیماست/ دامادم مدیر یکی از بخش‌های شرکت پلار است

عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره وضعیت فرزندانش گفت: دخترانم فارغ التحصیل دانشگاه تهران هستند ولی هنوز شغل و حرفه خاصی ندارند.

همسرم کارمند بازنشسته صدا و سیماست/ دامادم مدیر یکی از بخش‌های شرکت پلار است

محمدعطریانفر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره وضعیت فرزندان خود در پاسخ به " کمپین فرزندت کجاست " که از سوی مجموعه خبرفوری راه‎اندازی شده است اظهارکرد: بنده دو فرزند دختر دارم که اولین دخترم فارغ التحصیل دکتری داروسازی از دانشگاه تهران است و در حال حاضر به دلیل اینکه به تازگی مادر شده است و باتوجه به شرایطی که دارد در اداره و یا شرکت خاصی مشغول به تحصیل نیست ولی قطعا بعد از مدتی به فکر کار کردن خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دیگر دخترم نیز دارای مدرک فوق‎لیسانس از دانشگاه تهران در رشته آی تی است که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده و ازدواج کرده است و در حال حاضر نیز در به همراه همسرش در مکه حضور دارد.

عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره وضعیت دامادهایش گفت: داماد اول بنده عضو هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیر و دارای مدرک دکتری مهندسی مکانیک است.

عطریانفر تاکید کرد: دیگر داماد بنده نیز دانشجوی دکتری دانشگاه شهید بهشتی در رشته صنعت است که مدیریت یکی از بخش‎های شرکت پلار را برعهده دارد.

معاون وزیر کشور دولت اصلاحات درباره وضعیت شغلی همسرش نیز گفت: همسرم در سازمان صدا و سیما به عنوان کارمند مشغول به فعالیت بودند که با پایان دوران کاری در حال حاضر بازنشسته هستند.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها