می توان برنامه مفرح ساخت و در دام دعوت از چهره ها نیفتاد

مدیر شبکه کودک در آیین تجلیل از عوامل برنامه سحرگاهی «سر سفره خدا» بیان کرد که می توان برنامه مفرح ساخت و در دام دعوت از چهره ها نیفتاد.

می توان برنامه مفرح ساخت و در دام دعوت از چهره ها نیفتاد

در آیین قدردانی از عوامل برنامه سحرگاهی«سر سفره خدا» که برای سومین سال متوالی به عنوان پر بینده ترین برنامه سحر گاهی انتخاب و با حضور هنرمندان و مدیران شبکه کودک برگزار شد محمد سرشار مدیر شبکه کودک اظهار کرد: برای سومین سال پیاپی، برنامه سحرگاهی «سر سفره خدا» توانست بیشترین اقبال خانواده‌های روزه‌دار را به خود جلب کند و این موفقیت بزرگی برای یک برنامه کودک دینی است.

سرشار افزود: ساخت برنامه‌ای مناسبتی با موضوع حمایت از کالاهای ایرانی برای کودکان و خانواده‌های آنها، کار بسیار سختی است که به لطف خداوند، برنامه «سر سفره خدا» از پس آن برآمد و توانست ضمن خلق لحظاتی شاد و معنوی، فرهنگ حمایت از کالاهای ایرانی را به زبان ساده و کاربردی، گسترش دهد.

مدیر شبکه کودک گفت: برنامه «سر سفره خدا» نشان داد که می‌توان به دام دعوت از بازیگران و خوانندگان نیفتاد و در عین حال، برنامه‌ای مفرح، سالم و پرمخاطب را عرضه کرد.

در ادامه مراسم، سمیه کاظم‌بیکی مدیر کانال نهال شبکه کودک اظهار کرد: بازخوردهای مخاطبان نشان می‌دهد که برنامه «سر سفره خدا» در سومین سال خود توانسته، خانواده‌های بیشتری را در سحرهای ماه رمضان، پای تلویزیون بنشاند.

حامد مدرس مجری برنامه هم بیان کرد: این سه سال که با برنامه «سرسفره خدا» همراه بودم، بهترین سالهای زندگی من بوده است. هر سال که می‌گذرد این برنامه با استقبال بیشتری از سوی مخاطبان روبه‌رو می‌شود و همراهی مخاطبان به ما انرژی می‌داد. ضمن اینکه پشت صحنه خیلی خوبی داشتیم.

امیر سهیلی بازیگر شخصیت «عمو نعمت» هم گفت: به دلیل خاص و پرمخاطب بودن برنامه، سخت‌ترین کار زندگی ام، حضور در این برنامه بود که اگر همکاری و تجربه همه همکاران نبود، موفق نمی‌شدیم. من کارهای زیادی برای تلویزیون انجام داده‌ام ولی این نقش خیلی متفاوت بود. به خاطر این حس خوب خدا را شاکرم و امیدوارم این برنامه همچنان تداوم داشته باشد.

منبع: مهر

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها