زاده غلام خبر داد

۳۱ مرداد ماه آخرین مهلت ارسال آثار نخبگان بازنشسته کشوری

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت:بازنشستگان نخبه کشوری تا 31 مرداد ماه برای ارسال آثار خود به صندوق بازنشستگی کشوری مهلت دارند.

۳۱ مرداد ماه آخرین مهلت ارسال آثار نخبگان بازنشسته کشوری

زهرا زاده غلام مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در نشست هم اندیشی مسئولان برگزاری مراسم بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشستگان که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم در ۱۵ شهریور ماه برگزار می‌شود و در نهایت از نخبگان بازنشسته کشوری تقدیر به عمل خواهد آمد.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: پیش از برگزاری مراسم روز بزرگداشت باز نشستگان، آثار تعیین شده محور‌های جشنواره را از سراسر استان‌های کشور به صندوق بازنشستگی کشوری ارسال و پس از بررسی توسط هیئت نظارت، از بازنشستگان صاحب آثار برجسته تقدیر می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: بازنشستگان نمونه از میان یک میلیون و 400 هزار بازنشسته عضو صندوق بازنشستگی کشوری صورت خواهد گرفت و بازنشستگان کشوری می‌توانند آثار خود را در ۶ بخش مختلف به دبیرخانه جشنواره تکریم بازنشستگان نخبه و برتر صندوق بازنشستگی کشوری ارسال کنند.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه به تشریح محور‌های مختلف جشنواره تکریم بازنشستگان کشوری پرداخت و اظهار کرد: بازنشستگان در محور‌های علوم، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، فعالیت‌های اجتماعی عام‌المنفعه و همچنین فعالیت‌های ورزشی و تندرستی و ایثار و فداکاری می‌توانند با ارائه آثار و فعالیت‌های خود در مبحث انتخاب بازنشستگان برتر کشوری شرکت کنند.

زاده غلام خاطرنشان کرد: راه ارسال آثار بازنشستگان کشوری به مراسم تکریم و تقدیر از بازنشستگان برتر مراجعه بازنشستگان به سایت صندوق بازنشستگی کشوری است و پس از آن باید در قسمت بانک ملی نخبگان، آثار و زمینه فعالیت خود را به ثبت برسانند.

وی یادآور شد: آثار دریافتی بازنشستگان متقاضی شرکت در جشنواره انتخاب بازنشسته برتر، توسط کمیته داوری متشکل از مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری انتخاب و ارزش‌گذاری می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی‌ کشوری اضافه کرد: پس از ارزیابی کمیته داوری آثار دریافتی بازنشستگان کشوری، از هر یک از استان‌های کشور ۶ بازنشسته نخبه انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها