عابران پیاده در صدر قربانیان حوادث رانندگی تهران

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که 76درصد از کل جانباختگان حوادث ترافیکی بهار امسال در پایتخت را عابران پیاده و موتورسیکلت سواران شامل می‌شوند.

عابران پیاده در صدر قربانیان حوادث رانندگی تهران

سرهنگ احسان مومنی در تشریح تصادفات منجر به فوت پایتخت در بهار امسال اظهارکرد:‌ برابر آمارهای پلیس ، ۳۹ درصد از متوفیان حوادث رانندگی عابران پیاده و ۳۷ درصد از آنان را موتورسیکلت سواران شامل می‌شوند و به عبارتی در بهار امسال 76 درصد از کل جانباختگان حوادث رانندگی در معابر و بزرگراه‌های پایتخت موتورسیکلت سواران و عابران پیاده بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در مجموع تصادفات منجر به فوت در بهار امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش داشته است، گفت: ۲۵ درصد متوفیان بین ۲۰ تا ۳۰ سال سن داشتند و از این منظر نیز جوانان بیشترین قربانی حوادث رانندگی بهار امسال بودند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ زمان دارای بیشترین فراوانی وقوع تصادفات فوتی پایتخت را از ساعت 20 تا 22 اعلام کرد و افزود:‌ متاسفانه اکثریت رانندگان فوتی موتورسیکلت در تصادفات در اثر ضربه به سر جان خود را از دست داده‌اند که این امر ضرورت استفاده از کلاه ایمنی استاندارد برای موتور سیکلت سواران را نشان می‌دهد.

منبع: ایسنا

منبع: ایسنا

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها