بیانیه سپاه استان البرز در پی شهادت رزمندگان سپاه در مریوان

فرماندهی و حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز در پی حمله شب گذشته اشرار و تروریست‌های ضدانقلاب به پاسگاه مرکزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) پیامی صادر کرد.

بیانیه سپاه استان البرز در پی شهادت رزمندگان سپاه در مریوان

فرماندهی و حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پی حمله شب گذشته اشرار و تروریست‌های ضدانقلاب به پاسگاه مرکزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در روستای دری واقع در منطقه مریوان استان کردستان پیامی صادر کرد .

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بار دیگر با دستان مزدوران حلقه‌به‌گوش استکبار به خیال واهی ایجاد خدشه در امنیت و آرامش نقاط مرزی کشور عزیزمان، قلب تعدادی از فرزندان رشید و جان‌برکف این آب‌وخاک آماج گلوله‌های نفاق و افراطی‌گری قرار گرفت و خون پاک آنان در منطقه مریوان بر زمین ریخت.

بی‌گمان گروهک‌های تروریستی و ضدانقلاب و حامیان آنان که مرتکب این جنایت ننگین شدند بدانند که این شرارت‌ها ذره‌ای در عزم راسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای تأمین امنیت و مبارزه با مزدوران استکبار جهانی خدشه وارد نخواهد ساخت.

تردیدی نیست اقدامات کور و غیرانسانی ایادی سرسپرده صهیونیزم خشم و انزجار ملت آگاه کشورمان از دشمنان قسم‌خورده خود را مضاعف و خون مطهر شهیدان انسجام، عزت و سربلندی بیشتر ایران اسلامی را در تمامی عرصه‌ها تضمین می‌کند.

سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت جمعی از رزمندگان نیروی زمینی سپاه در روستای دری واقع در منطقه مریوان استان کردستان را به مقام معظم رهبری، مردم شریف و ولایتمدار استان و خانواده معزز آنان تبریک و تسلیت گفته از درگاه خداوند رحمان علو درجات و حشر آن عزیزان به‌حق پیوسته با سالار شهیدان، شفای عاجل مجروحان و صبر و اجر بازماندگان را مسئلت داریم.


منبع: مهر

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها