خاموشی‌های با برنامه برق در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر مدیریت مصرف برق توسط مشترکین در تابستان امسال، لیست خاموشی‌های اعمال شده و مدیریت اضطراری در پیک بار این شرکت را اعلام کرد.

خاموشی‌های با برنامه برق در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

داود راهزادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز یکشنبه سی و یکم تیرماه خاموشی بابرنامه برق در شهرستان‌های گچساران، لنده، دنا، بویراحمد، کهگیلویه و باشت این استان در زمان پیک بار اجرا م‌شود.

وی ساعت خاموشی بابرنامه برق گچساران را مربوط به شهرک نفت، تعاونی هفتگانه و مسکن مهر فاز یک از ساعت 10:50 دقیقه تا 12:10 دقیقه و پمپاژ کشاورزی ماهور باشت را از ساعت 11:50 دقیقه تا 17:10 دقیقه براساس برنامه مدیریت اضطراری پیک بار عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: روستاهای ده خلیفه، سعادت آباد، شمس عرب، پاسگاه عبدالهی، ده جلیل، اشکفت شیری و کل سیف الله در گچساران نیز فردا از ساعت 14:50 دقیقه تا 18:50 دقیقه برای انجام تعمیرات شاهد خاموشی بابرنامه برق است.

راهزادی از قطع برق شهرک مال شیخ، بخش قیام و موگرمون شهرستان لنده از ساعت 11:50 دقیقه تا 13:10 دقیقه خبرداد و خاطرنشان کرد: مزارع پرورش ماهی‌ها، سنگ شکن‌ها و پمپاژهای کشاورزی بین پلیس راه یاسوج _ اصفهان تا شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا از ساعت 12:50 دقیقه تا 14:10 دقیقه فردا براساس برنامه مدیریت اضطراری در پیک بار قطع و وصل می‌شود.

وی بیان کرد: برق شهرستان بویراحمد در بخش های چیتاب ، نقاره خانه و روستاهای تابعه از ساعت 12:50 دقیقه تا 14:10 دقیقه فردا نیز قطع و وصل می شود.

راهزادی از اجرای خاموشی بابرنامه برق در شهرستان کهگیلویه از ساعت 13:50 دقیقه تا 15:10 دقیقه در شهر سوق ، روستاهای تابعه و کارخانه آجر در روز یکشنبه سی و یکم تیرماه جاری هم خبرداد.

وی گفت: برق روستاهای منصورآباد، خان احمد و پشتکوه در شهرستان باشت نیز فردا از ساعت 15:50 دقیقه تا 17:10 دقیقه براساس برنامه مدیریت اضطراری در پیک بار قطع و وصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد پیشتر از عبور مصرف برق از مرز 415 مگاوات خبر داده بود و این میزان مصرف را بی سابقه خواند.

راهزادی از 250 هزار اشتراک برق استان کهگیلویه‌وبویراحمد خواست در مصرف‌برق بویژه در زمان پیک‌بار نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند.


منبع: تسنیم

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها