برخورد خونین موتورسیکلت‌ها با 3 کشته

برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در محور روستایی آبشور - محمدآباد در منطقه اسفندقه شهرستان جیرفت سه جوان ۱۹، ۲۱ و ۲۴ ساله را به کام مرگ کشاند.

برخورد خونین موتورسیکلت‌ها با 3 کشته

رضا محمدرضایی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت امروز اظهار داشت: ساعات پایانی شب گذشته برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در محور روستایی آبشور - محمدآباد در منطقه اسفندقه به پلیس گزارش شد.

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی اسفندقه در محل حاضر و در بررسی‌های اولیه مشخص شد در اثر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت، سه نفر جوان 19، 21 و 24 ساله به شدت مجروح و برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شده‌اند که ساعاتی بعد هر سه نفر به‌علت شدت جراحات وارده در مراکز درمانی فوت کردند.

محمدرضایی با اشاره به اینکه علت سانحه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است، گفت: بخش قابل توجهی از کشته‌های جاده‌ای مربوط به موتورسواران است و می‌طلبد جوانان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از وقوع چنین حوادث تلخ و ناگواری جلوگیری کنند.

وی بیان داشت: برابر اعلام سازمان‌های بین‌المللی، از دست رفتن هر جوان در محدوده سنی 25 سال، معادل 15 میلیون دلار خسارت برای هر کشور است و محاسبه این ارقام نجومی و میزان خساراتی که از این بخش به کشور وارد می‌شود، ایجاب می‌کند یک بسیج همگانی برای کاهش سوانح رانندگی شکل گیرد.


منبع: فارس

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها