برق‌رسانی میان‌گذر دریاچه ارومیه شهریور ماه به پایان می‌رسد

تامین روشنایی میانگذر دریاچه ارومیه در جاده شهید کلانتری بر عهده وزارت راه و شهرسازی است و شرکت برق نیز کار برق‌رسانی به این جاده را آغاز کرده که شهریور ماه به پایان می‌رسد.

برق‌رسانی میان‌گذر دریاچه ارومیه شهریور ماه به پایان می‌رسد

اکبر حسن‌بگلو در ارومیه، در‌باره دلایل تاریکی چراغ‌های میانگذر دریاچه ارومیه در جاده شهید‌ کلانتری اظهار داشت: پیگیری خاموشی جاده و برق‌رسانی به آن از مسولیت‌های وزارت راه و شهرسازی است و خارج از محدوده اداره برق است.

وی افزود: اما با مشارکت مقامات استانی برای کمک به روشنایی جاده شهید کلانتری خط برقی ایجاد خواهدشد تا مشکل این جاده برطرف شود، سپس ادامه کار بر عهده راه و شهرسازی خواهد بود.

مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به تیرگذاری در جاده تصریح کرد: تقریبا 90 درصد از تیر گذاری که برعهده شرکت برق بود انجام شده است و سیم‌کشی آن نیز تا پایان شهریور ماه صورت می‌پذیرد.

حسن‌بگلو خاطر‌نشان کرد: روشنایی جاده بر عهده اداره برق نیست و بعد از پایان کار شرکت برق، بایستی پیمانکار، سیستم روشنایی جاده را راه‌اندازی کند.

وی درباره بودجه تخصیص یافته به این پروژه ابراز کرد: میزان بودجه تخصیص یافته برای برق رسانی فاز اول یک جاده شهید‌کلانتری 1میلیارد و600 میلیون تومان در سال 97 و بودجه فاز دوم یک میلیارد و 500 میلیون تومان است.

منبع: تسنیم

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها