سلیمی در گفت و گو با خبرفوری:

نمایندگان معصوم نیستند/ هر اقدامی خلاف قانون انجام دهند در هیئت نظارت بررسی می‎کنیم

عضو هیئت نظارت بر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی معصوم نیستند از این رو هر اقدامی خلاف قانون انجام دهند در هیئت نظارت بر نمایندگان مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نمایندگان معصوم نیستند/ هر اقدامی خلاف قانون انجام دهند در هیئت نظارت بررسی می‎کنیم

علیرضا سلیمی عضو هیئت نظارت بر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره رویکرد این هیئت در بعد نظارتی نسبت به اظهارات و ادعاهایی که از سوی برخی از نمایندگان مجلس مطرح می‎شود اظهارکرد: به صورت کلی تمامی مواردی که از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی منتشر و یا بعضا از سوی آنها بیان می‎شود و موجبات تکذیب نهادی را فراهم می‎کند در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مورد بررسی قرار می‎گیرد.

وی تصریح کرد: نکته‎ای که قابل اهیمت است این بوده که متاسفانه برخی از کلیپ‎ها، تصاویر و برخی از اظهاراتی که بعضا از نمایندگان مجلس در فضای مجازی و سایت‎ها منتشر می‎شود اصالت ندارد و فاقد اعتبار است از این رو ما برخلاف فضای عمومی در جهت بررسی موارد مطرح شده نسبت به نمایندگان هیچ عجله‌ای نمی‎کنیم و اگر هم مشکلی باشد در جهت بررسی با دقت تدابیر لازم را اتخاذ می‎کنیم.

عضو هیئت نظارت بر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در هیئت نظارت اگر ما موردی برخورد کنیم که دون از شان و جایگاه نمایندگی باشد بدون هیچ اغماضی و در سازوکار قانونی با آن برخورد می‎کنیم.

سلیمی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی مواردی از معلق نمودن نمایندگان مجلس شورای به دلایل مختلف وجود داشته است گفت: به طورحتم نمایندگان اگر رفتاری خلاف قانون و عرف عمومی جامعه انجام دهند با آنها برخورد خواهد شد چراکه معصوم نیستند که هیچ گناهی از آنها از سر نزند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق قانون اساسی از آزادی عمل بسیاری برخورددار هستند اما این اختیار قانونی سبب نخواهد شد تا آنها هر اقدامی را برخلاف قانون و مصالح عمومی انجام دهند از این رو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با دقت تمامی رویکردهای نمایندگان مجلس را بررسی می‎کند و اگر از آنها خطایی سر بزند قطعا با آن برخورد می‎کنند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها