این ستاره جذاب نقطه ضعف بزرگ “پرسپولیس” را رفع می کند ! “برانکو” هرطور شده این ستاره را می خواهد!

این روز‌ها تمدید قرارداد وحید امیری به بزرگترین دغدغه باشگاه پرسپولیس و برانکو تبدیل شده است. مرد کروات اصرار زیادی داشت که این هافبک تکنیکی حفظ شود و از پرسپولیس جدا نشود. چرا؟

این ستاره جذاب نقطه ضعف بزرگ “پرسپولیس” را رفع می کند ! “برانکو” هرطور شده این ستاره را می خواهد!

برانکو فصل گذشته از فلسفه هجومی خود فاصله گرفت و تیمش با سیستم ۲-۴-۴ بازی می‌کرد، اما با دو هافبک دفاعی و بدون پلی‌میکر! به گواه کارشناسان اغلب بار هجومی پرسپولیس در دیدار‌های فصل گذشته به دوش فرشاد احمدزاده و وحید امیری در راست و چپ خط میانی بود. این دو بازیکن توانایی دریبل زدن و رد شدن از جدال‌های نفر به نفر را دارند. فرشاد که از او به عنوان پسر برانکو یاد می‌شد از پرسپولیس رفت و به تیم لهستانی پیوست. حالا تنها امید برانکو به حفظ وحید امیری است تا بتواند به لطف توانایی دریبل‌زنی این بازیکن باز هم با خیال راحت بدون هافبک بازیساز و پلی‌میکر به مصاف حریفان برود.
فراموش نکنید یکی دیگر از عناصر تأثیرگذار پرسپولیس فصل گذشته در فاز تهاجمی صادق محرمی بود. مدافع راست نفوذی پرسپولیس که او هم یک دریبل‌زن قهار بود و جناح چپ حریفان را جولانگاه خود کرده بود. صادق هم به دیناموزاگرب کرواسی رفت تا دست برانکو بیش از پیش خالی شود.
بدون شک حسین ماهینی در سمت راست خط دفاعی قدرت هجومی محرمی را ندارد هرچند مدافع باتجربه‌تری است. البته پرسپولیس عالیشاه را دارد، یک وینگر تکنیکی و دریبل‌زن که در زمان حضور در پرسپولیس می‌توانست در جناح چپ پرسپولیس مدافعان حریف را کلافه کند، اما آخرین نمایش فوق‌العاده این بازیکن را چه کسی به یاد می‌آورد؟
امید عالیشاه از زمانی که به تراکتورسازی تبریز رفت نزول کرد و برانکو هم این موضوع را خوب می‌داند. از طرفی تفکر برانکو در فصل جدید این است که عالیشاه را یک خط جلو ببرد و گادوین منشا را روی نیمکت بنشاند. این ایده زمانی اجرایی می‌شود که وحید امیری در پرسپولیس بماند. به همین دلیل برانکو این همه روی تمدید قرارداد وحید اصرار داشت.

منبع: پارس فوتبال

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها