دریای مازندران خرداد ماه امسال ۱۱ نفر را به کام خود کشید

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به نجات هزار و ۳۴۴ نفر از غریق امسال در دریای مازندران، گفت: از ابتدای طرح سالمسازی دریا در خرداد ماه تاکنون، ۱۱ نفر در دریای مازندران غرق شدند.

دریای مازندران خرداد ماه امسال ۱۱ نفر را به کام خود کشید

مجتبی اکبری امروز در حاشیه بازدید از طرح دریای مرکز مازندران اظهار داشت: هزار و 344 نفر توسط منجیان غریق از غرق شدن در دریای‌مازندران نجات یافتند که از این تعداد هزار و 9 نفر مرد و 335 تن زن بودند.
وی افزود: از ابتدای خرداد تعداد 11 نفر در دریای مازندران غرق شده و جان باختند که همگی مَرد هستند. چهار نفر از این 11 کشته، اهل استان مازندران هستند که دو ‌نفرشان بابلسری هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه بابلسر با 5 کشته بیشترین آمار جانباختگان سواحل مازندران در سال 97 را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: شهرستان‌ نور و شهر سرخ‌رود، هر کدام با دو کشته در ردیف بعدی قرار دارند.

وی با بیان اینکه بیشترین جانباختگان دریای مازندران، مربوط به روزهای پنج‌شنبه و حوالی ساعات 15 تا 17 هستند، گفت: میانگین سنی جانباختگان سواحل مازندران، 30 سال است.

اکبری، کم سن ترین مغروق دریای مازندران را مهدی اسماعیل نسب سرباز 18 ساله‌ اهل پازوار شهرستان بابلسر اعلام کرد و افزود: این فرد ساعت 16 و 30 روز پنج‌شنبه 14 تیرماه در ساحل روستای نفت‌چال بخش بهنمیر غرق شد و جان باخت.

وی، مسن‌ترین غریق دریای مازندران را برات‌علی سیستار 53 ساله اهل شیروان بیان کرد و گفت: وی ساعت 16 و 30 روز دوشنبه 11 تیر، به همراه دو تن از اعضای خانواده اش، در ساحل اسکله سنگچین پارکینگ صفر بابلسر به صورت گروهی غرق شده و جان باختند.

اکبری افزود: آمار جان‌باختگان سواحل مازندران نسبت به مدت مشابه سال قبل که 19 نفر بودند، با کاهش حدود 47 درصدی مواجه است.
منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها