60 شرکت شستا امسال واگذار می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ادامه واگذاری شرکت سرمایه‌گذاری شستا تا پایان سال ‌جاری خبر داد و گفت: 60 شرکت دیگر شستا تا پایان امسال واگذار می‌شود.

60 شرکت شستا امسال واگذار می‌شود

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست مشترک ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری هریس، اظهار کرد: اینکه شهرستان‌ها و استان‌ها انتظار داشته باشند تا شستا و یا هر شرکت سرمایه‌گذاری اقدام به سرمایه‌گذاری کند، امکان‌پذیر نیست، چون دولت به‌هیچ ‌عنوان بر اساس قانون نمی‌تواند سرمایه‌گذاری و یا بنگاه‌داری کند.

وی در پاسخ به مطالبات مردم هریس در خصوص ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی، گفت: بودجه سال 1397 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی نهایی شده ولی تعهد می‌دهم سال آینده بودجه لازم برای ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی در این شهرستان تخصیص یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین چهارشنبه شب در آیین کلنگ زنی خانه امید از ارتقاء خدمات درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان خبر داد.

دکتر ربیعی با تاکید بر لزوم ارتقای امکانات درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: با عنایت به پیگیری های نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و با توجه به اینکه ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی اهر از خواسته‌های به حق اهری ها می‌باشد، به طور قطع وضع موجود از لحاظ تجهیزات و امکانات بهبود خواهد یافت.

وی مردم اهر را مردمی خونگرم و ولایت مدار توصیف کرد و اضافه کرد: با توجه به محدودیت در ایجاد بیمارستان‌های تامین اجتماعی حتما وضع موجود درمانگاه اهر ارتقاء خواهد یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی با قدردانی از همکاری‌ها و همدلی مسوولان شهرستان در حمایت از فرصت‌های اشتغال برای جویندگان کار تشریح کرد: از همه طرح های خوب و دارای توجیه اقتصادی استقبال کرده و قول اختصاص سهمیه تسهیلاتی بیشتر از سهمیه خودمان را نیز به جوانان منطقه می دهم.

ربیعی در پایان سخنان خود با اشاره به تلاش‌های قشر زحمتکش قالیباف ، قول افزایش سهم بیمه قالیبافی را برای قالیبافان منطقه داد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها