مادر راوی «وقتی مهتاب گم شد» در جایگاه ابدیش آرام گرفت

امروز پیکر پاک مادر شهیدان «علی و جعفر خوش‌لفظ» طی مراسمی با شکوهی با حضور مسؤولان استانی و خانواده شهید و مردم دارالمؤمنین همدان به خاک سپرده شد.

مادر راوی «وقتی مهتاب گم شد» در جایگاه ابدیش آرام گرفت

پیش از ظهر امروز طی مراسم باشکوهی پیکر پاک مادر شهیدان «علی و جعفر خوش لفظ» با حضور مسؤولان استانی و خانواده شهید و مردم دارالمؤمنین همدان به خاک سپرده شد.

این بانوی سرافزار پس از مدت‌ها تحمل درد و رنج در نخستین ساعات بامدادی روز گذشته به لقاءالله پیوست.

مرحوم محبوبه عبدالله‌زاده (مادر شهیدان خوش‌لفظ) متولد سال 1318 بود که در طول زندگی خود دو فرزند رشید خود را فدای اسلام و انقلاب کرد و امروز با رویی گشاده به جمع فرزندان شهیدش پیوست.

به همین مناسبت امروز مراسم ختمی در حسینیه بختیاری‌ها رأس ساعت 17 تا 19 برای این مرحوم برگزار می‌شود.

سردار شهید علی خوش‌لفظ از نیروهای اطلاعات و عملیات لشکر 32 انصارالحسین (ع) استان همدان هشتم آبان ماه سال 1343 در محله کمال آباد همدان و در خانواده‌ای مذهبی و انقلابی به دنیا آمد.

به گفته دوستانش 12 بار به صورت جدی مجروح شد که راهی جز بستری در بیمارستان نداشت و حتی به شدت مورد حمله شیمیایی قرار گرفت اما تا آخرین روزهای جنگ همچنان دلاورانه ایستاد و از اسلام و انقلاب و میهن خویش دفاع کرد.

اما موضوع به همین جا ختم نمی‌شود و علی‌آقا خوش‌لفظ سال‌های پس از جنگ را با درد و رنج بسیار سپری کرد و در این سال‌ها، همسر فداکار و دو فرزند بزرگوارش دردهایش را التیام می‌بخشیدند و در کنار دوستان و رزمندگان همدان، سنگ صبور سال‌های بیقراری و جدایی علی خوش‌لفظ از یاران و همرزمانش بودند.

کتاب زندگینامه این شهید بزرگوار به همت همرزمش حمید حسام با نام «وقتی مهتاب گم شد» به زیبایی به رشته تحریر درآمد و مورد توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری قرار گرفت. مقام معظم رهبری در دیدار با شهید خوش‌لفظ آن را اسوه صبر و استقامت و افتخار بچه‌های همدان برشمرند.

در نهایت سردار شهید علی خوش لفظ پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت و صبر در برابر دوری یاران و دوستان، 29 آذر ماه سال 1396 آسمانی شد و به کاروان عظیم شهدا پیوست.

هنوز صدای آخرین مصاحبه‌ای که با علی‌آقا خوش‌لفظ داشتم در گوشم طنین انداز است تکرار سخنان شهید خوش لفظ و احساس لذت‌بخش علی‌آقا از دیدار با رهبری که خطاب به رهبر انقلاب گفته بود با اینکه شیمی درمانی می‌شوم و خیلی درد دارم، شما را که دیدم دردهایم رفت!

«یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد»


منبع: فارس

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها